Aviseringar
Rensa alla

Till alla er som står ut med skit i ert förhållande


Ämnesstartare

Tickstart:

Jag gör framsteg [cool]

[y]


   
SvaraCitera

skitliv:

Det beror på hur man ser på saken, men i de stora hela tycker jag inte de, nej

Okej, men jag tkr så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitliv:

Varför inte bara gå därifrån? Sjunk inte lika lågt. Va stolt.

Har gått en gång för mycket. Tycker faktiskt inte att han fick straff nog. Det är nog därför jag inte riktigt kan släppa det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitliv:

Jag förstår de inte alls [confused] Eller förstår gör jag väl, men själv skulle jag aldrig kunna bete mig på de sättet. Så omogen att snacka skit om nån, istället för att ta det öga mot öga med honom

Jo, det är lustigt. Är ju mer eller mindre uppenbart att de inte har ett lyckligt förhållande.

skitliv:

Jag hatar "men jag älskar honom" om du förstår vad jag menar?

Ja, jag förstår. Det är så otroligt fånigt. Då känns det ju antagligen som att de har intalat sig att de älskar honom eller så älskar de en felaktig bild av honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitliv:

tyvärr ja[n]

Men åh, missade du nyckelordet leler [mad][mad][blush]

skitliv:

du får mig att vilja bli lebb

Nej bli inte det. Ju fleeer heterotjejer det finns desto större chans, statistiskt sett, att man får tag på nån. THAT'S WHAT KEEPS ME ALIIIIVE [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Det är nog därför jag inte riktigt kan släppa det.

Would you get off it already?! [mad][mad][mad] Finns ju såna som både är bättre och mer intresserade av dej, gud va dum du är [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

såna

en (1) sån [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Would you get off it already?! [mad][mad][mad] Finns ju såna som både är bättre och mer intresserade av dej, gud va dum du är [blush]

[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gyllene_vägen:

Okej, men jag tkr så.

Varför?[rolleyes]

Harpyja:

Har gått en gång för mycket. Tycker faktiskt inte att han fick straff nog. Det är nog därför jag inte riktigt kan släppa det.

Det bästa straff du kan ge honom är att bara gå därifrån, jag lovar! Ödsla inte tid på honom. Inte en endaste sekund. Gå vidare.[smile]

Nachac:

Då känns det ju antagligen som att de har intalat sig att de älskar honom eller så älskar de en felaktig bild av honom.

Dom älskar den person dom vill att han ska vara. Tror ja.

Tickstart:

Men åh, missade du nyckelordet leler

ja[tired]
[love]

Jag tänker hitta nån som inte är otrogen mot mig

Tickstart:

THAT'S WHAT KEEPS ME ALIIIIVE

Tickstart:

gud va dum du är

precis va ja oxå tkr[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitliv:

Det bästa straff du kan ge honom är att bara gå därifrån, jag lovar! Ödsla inte tid på honom. Inte en endaste sekund. Gå vidare.[smile]

Jag har redan gjort det, utåt sett[smile] Det är bara ilskan jag inte kan släppa men allt annat har jag redan gått vidare med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitliv:

Jag tänker hitta nån som inte är otrogen mot mig

Alltså [crazy] Ärligt talat så är det förbannat lätt, med tanke på att det är extremt få killar som är otrogna [crazy] Nu vet jag ju inte vilken slags kille du valt, men förmodligen den typen som bedrar, så skyll dej själv.

*får alltid första inlägget på en ny sida


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitliv:

Dom älskar den person dom vill att han ska vara. Tror ja.

Respektive den person han var när de träffades.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Det är bara ilskan jag inte kan släppa men allt annat har jag redan gått vidare med.

okej, ja de är ju bra de iaf[crazy]då återstår bara ilskan. han förtjänar inte ens att du TÄNKER på honom [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitliv:

han förtjänar inte ens att du TÄNKER på honom [bigsmile]

Jo, egentligen. Jag var inte så snäll jag heller.

Men i alla fall. Så länge man har annan/andra att tänka på så är det fine.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Respektive den person han var när de träffades.

Precis de jag tänkte säga

Dom lever kvar i nån slags fantasivärld.

Tickstart:

*får alltid första inlägget på en ny sida

XD

Tickstart:

Nu vet jag ju inte vilken slags kille du valt, men förmodligen den typen som bedrar, så skyll dej själv.

Förmodligen inte [love]


   
SvaraCitera