Aviseringar
Rensa alla

Till alla kukar som kukar sig


den sekundära pycnoharkessiska teorin:

ja i ollonet för killar och i klitoris för tjejer e helt övertygad om d såg d på en tv-kanal...

ja men om du inte tror på det gör det inget, kan tvinga dig att bete dig som om du tror på det


   
SvaraCitera

den sekundära pycnoharkessiska teorin:

ja i ollonet för killar och i klitoris för tjejer e helt övertygad om d såg d på en tv-kanal...

Förvånad kan vi inte bara STYMPA ALLA MÄNNISKOR så man tar bort idiotbiten isf? ..då är alla smarta och friska och tycker Precis Rätt =) och när vi tagit bort könen från dem löser vi jämställdhetsproblemen för då finns de inga kön kvar att särbehandla efter  Skadeglädje alla som inte håller med är dumma i huvudet -.-''


   
SvaraCitera

Chib:

Förvånad kan vi inte bara STYMPA ALLA MÄNNISKOR så man tar bort idiotbiten? ..då är alla smarta och friska och tycker Precis Rätt =) o när vi tagit bort könen från dom löser vi jämställdhetproblemen för då finns de inga kön kvar att särbehandla efter  Skadeglädje alla som inte håller med är dumma i huvudet -.-''

låter bra men vem ska man se ner på då?

alla som inte e precis som mig säger jag såhär till dom va: hejdå

d blir för jobbigt för mig som överlägsen hyperintelligent och speciell människa att ta hänsyn till andra, de e ba sån jag e?


   
SvaraCitera

den sekundära pycnoharkessiska teorin:

låter bra men vem ska man se ner på då?

alla som inte e precis som mig säger jag såhär till dom va: hejdå

d blir för jobbigt för mig som överlägsen hyperintelligent och speciell människa att ta hänsyn till andra, de e ba sån jag e?

de svarta o bögarna =) vem bryr sig om dom TardigSkeptisk

hitler gasade ihjäl de han inte gillade - tror vi har hittat ett framgångsrikt och tillfredsställande koncept att jobba efter...Skadeglädje men glöm inte spara några svarta o bögar annars har vi inga o trakassera...skoja, vi har alltid de som är handikappade och fula Skadeglädje


   
SvaraCitera

Äsch. Att driva såhär är väl inte riktigt min stil, känns det som. Många poänger kan dock göras tydligare när de sätts i en bisarr kontext; dessa poänger var de jag i huvudsak ville uppmärksamma.


   
SvaraCitera

Chib: Äsch. Att driva såhär är väl inte riktigt min stil, känns det som. Många poänger kan dock göras tydligare när de sätts i en bisarr kontext; dessa poänger var de jag i huvudsak ville uppmärksamma.

du var bra på d, skrattade


   
SvaraCitera

Chib:

de svarta o bögarna =) vem bryr sig om dom TardigSkeptisk

hitler gasade ihjäl de han inte gillade - tror vi har hittat ett framgångsrikt och tillfredsställande koncept att jobba efter...Skadeglädje men glöm inte spara några svarta o bögar annars har vi inga o trakassera...skoja, vi har alltid de som är handikappade och fula Skadeglädje

Chib:
Äsch. Att driva såhär är väl inte riktigt min stil, känns det som. Många poänger kan dock göras tydligare när de sätts i en bisarr kontext; dessa poänger var de jag i huvudsak ville uppmärksamma.

lol DU KAN JU


   
SvaraCitera

Chib:
förstår inte riktigt varför vi har behovet att dela in de vi anser vara "dumhuvuden" i grupper av kön...sitter dumheten i könet lr????

så sexistiskt....alla kan vara dumma i huvudet... fattar ni vad ert språkbruk ger för signaler om era värderingar..??? Skeptisk

ni förstör feminismen...Trött

fan va kryptiskt
trodde du va seriöst först pga så på pricken folk som tkr så


   
SvaraCitera

Järnis: fan va kryptiskt
trodde du va seriöst först pga så på pricken folk som tkr så

jag tkr ungefär så


   
SvaraCitera

Mahalageasca:

jag tkr ungefär så

Jag med


   
SvaraCitera

FruLiten: Jag med

Rodnar


   
SvaraCitera

oj kom den smileyn där : O


   
SvaraCitera

c7c43150aeacc5baa609a0ba8cd38733


   
SvaraCitera

c7c43150aeacc5baa609a0ba8cd38733.png


   
SvaraCitera

Järnis:

fan va kryptiskt
trodde du va seriöst först pga så på pricken folk som tkr så

jag
var seriös egentligen i den posten, men slog in det som något bisarrt
för att ge underliggande kritik mot trådens tendens att könsuppdela
idioti. "kukar som kukar sig", "fittor som fittar sig" etc. kritiken var
könets irrelevans för en människas dumhet.  något som därför gör det
meningslöst att nämna idiotens könstillhörighet. ett nämnande av den kan snarast anses vara anti-feministiskt då exempelvis trådrubriken skulle kunna
tolkas som: "dumma killar kan dra åt skogen". en uppdelning som moraliskt kriminaliserar endast män, det ena könet, när de begår ett felsteg. det kan uppfattas som en viss implikation om att dumheten är pga könstillhörigheten. det kan avslöja en (omedveten?) värdering hos den som uttalar det. alt en viss obetänksamhet i användandet av språket/brist på insikt om det valda uttryckets underliggande innebörd.


   
SvaraCitera