Aviseringar
Rensa alla

till alla som är 21 och äldre


Ämnesstartare

känner ni er gamla? är ni deprimerade och tycker att det inte är lika kul att gå på krogen bara för att man träffar en jävla massa 18-åringar där som känner den glädje och är lika naiva som man själv var i den ålder? känns som var jag mig än vänder får jag bara respons av småttingar, jag behöver fler äldre vänner...ÄLDRE!

men seriöst äre bara jag? och om det inte är det, brukar det gå över efter en period då...ända jag gör just nu är att tänka kan knappt koncentrera mig på nånting längre och det blir bara värre och värre


   
Citera
Ämnesstartare

är mest deprimerad över att jag är gammal och fortfarande inte blivit något. Krogen, går typ bara på ställen där det är mellan 21-23 i åldersgräns. Förutom typ Dubliner, Bishop's och så men dit går ju inte 18åringar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig vart på krogen, känns sjukt ovärt pga priserna.. MEn jo, hade nog blivit ganska störd av 18-åringar.. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är 20 och känner mig gammal på papper. i själen är jag yngre


   
SvaraCitera

the savior:

känner ni er gamla?

nej, jag ser mig inte som gammal i förhållande till min omgivning. däremot kan jag känna mig åldrad och sorgsen av att önska barndomen tillbaka.

the savior:

är ni deprimerade och tycker att det inte är lika kul att gå på krogen bara för att man träffar en jävla massa 18-åringar där som känner den glädje och är lika naiva som man själv var i den ålder?

det finns ställen där 18-åringar inte kommer in, gå dit.
jag bryr mig för övrigt inte särskilt om åldern så länge personen i fråga är en trevlig person, och jag går sällan ut på krogen.
så nej, jag är inte deprimerad på grund av något sådant.

the savior:

brukar det gå över efter en period då...ända jag gör just nu är att tänka kan knappt koncentrera mig på nånting längre och det blir bara värre och värre

kanske bör du sysselsätta dig med något annat, utanför kroglivet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skuld:

kanske bör du sysselsätta dig med något annat, utanför kroglivet.

gör ju det, har ett jobb, går och tränar men alla mina kompisar är ju så pass festsugna, och på senaste tiden har jag bara hängt med mina yngre kompisar då mina äldre typ börjat bilda familjer och skit vilket gör att jag känner mig ganska kluven

skuld:

det finns ställen där 18-åringar inte kommer in, gå dit.

nuförtiden verkar dom komma in överallt, även där det är 23-års gräns, gäller bara att ha kontakter vilket alla dom verkar ha...dessutom äre ju tjejer och tjejer har ju ett övertag när det gäller att komma in


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

går aldrig på krogen längre är så trött på folk som inte kan hantera sitt drickande. Känner mig väll inte direkt gammal men när man möter nyblivna 18åringar märker man många gånger att de fortfarande har en hel del att lära.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att bli äldre är fan skrämmande. 20 är en perfekt ålder, önskar att man kunde stanna där. ELLER när man var yngre, utan problem och skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är 21 men känner mig fortfarande som 18 [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag känner mig som ett litet barn.. haha


   
SvaraCitera

Jag undviker bara ställen där 18-årinngarna hänger.


   
SvaraCitera

Nej men börjar känna mig smått deprimerad av att läsa i den här tråden. Vissa av er får det att låta som att ni är ena 50 åriga väderbitna veteraner som beställer in ett glas whisky istället för en öl.

Till ts: Vad är det för fel på att 18 åriga tjejer och inte killar kommer in på ett av dina 23-års ställen? Ett ypperligt tillfälle för dig skulle jag säga [cool]. Se det som något positivt istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KnightInShiny:

Till ts: Vad är det för fel på att 18 åriga tjejer och inte killar kommer in på ett av dina 23-års ställen? Ett ypperligt tillfälle för dig skulle jag säga . Se det som något positivt istället.

nej för småtjejerna ska alltid spela svårfångade eller så gillar dom helt enkelt inte mig, har skitlätt för äldre men småtjejer är mission impossible att få omkull


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KnightInShiny:

Nej men börjar känna mig smått deprimerad av att läsa i den här tråden. Vissa av er får det att låta som att ni är ena 50 åriga väderbitna veteraner som beställer in ett glas whisky istället för en öl.

och det är ju lätt för dig att säga som precis fått börja handla på bolaget och har så mycket att se fram emot...men du kommer också förstå hur trist det är när det bara är samma sak hela hela tiden, om du inte är en sån som får mycket omväxling i ditt liv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner mig träffad av din text, så hand upp[sad]


   
SvaraCitera