Aviseringar
Rensa alla

till alla som är 21 och äldre


Ämnesstartare

Nä. Skönt att slippa vara en förvirrad yngling.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill säga att jag inte alls känner så. Men på UM känns det mer som ett småttingforum i vissa fall. Men jag förstår din poäng.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, ganska så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the savior:

men seriöst äre bara jag?

nej, jag med

OF 5:

är mest deprimerad över att jag är gammal och fortfarande inte blivit något

samma här


   
SvaraCitera

Fyller 20 om en månad men känner mig som 100. Gick ut hela tiden när jag nyss fyllt arton men avskyr det numera, sitter hellre hemma och läser en bok eller spelar spel med någon kompis. Blir seg av alkohol och vill gå hem tidigt, till skillnad från mina kompisar som vill shotta tequila tills solen går upp och dansa på bardisken.

Upptäckte även två rynkor under ögat idag... [cry]


   
SvaraCitera

öh nej...
om du tycker att det mest är småbarn på krogen kanske du borde försöka gå till ställen med högre åldersgräns än 18?


   
SvaraCitera

the savior:

nej för småtjejerna ska alltid spela svårfångade eller så gillar dom helt enkelt inte mig, har skitlätt för äldre men småtjejer är mission impossible att få omkull

efter att ha läst denna text börjar jag fundera över vad "äldre" egentligen innebär...


   
SvaraCitera

gå till krogen där det bara finns 18-åringar? Jag undrar verkligen vad för krogar TS går till. Dessutom måste du vara grovt tappad ifall du kan göra skillnad på en 18 och 22-åring i enbart utseende. Jag skulle nog hävda att de flesta krogar har en medelålder på runt 25 såvida det inte är bestämt i förvag att det bara ska vara yngre.

Är 22år och känner mig mogen till en bra nivå och kommer antagligen köra på som om jag vore 18 tills jag stadgar mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eLysx:

Är 22år och känner mig mogen till en bra nivå och kommer antagligen köra på som om jag vore 18 tills jag stadgar mig.

det är just det som är grejen...tänk om man kör samma race tills man är typ 40! då äre ju bara patetiskt att gå ut bland alla småbarn


   
SvaraCitera

the savior:

det är just det som är grejen...tänk om man kör samma race tills man är typ 40! då äre ju bara patetiskt att gå ut bland alla småbarn

jo men nu var det ju så att TS syftade på 21åringar....


   
SvaraCitera

Jag märkte knappt att jag blev äldre efter 18 och det känns konstigt att jag precis ska fylla 21 nu i oktober men JAG ÄR FORTFARANDE 18 I HJÄRTAT tills den punkten att tiden kommer ikapp mig och jag får en stroke elr nått[surprised]


   
SvaraCitera