Aviseringar
Rensa alla

Till alla tjejer där ute


Skippa kepsen som sagt. Du ser bara ut som en douche som spelar innebandy och/eller gått/går bygg/el på gymnasiet.


   
SvaraCitera

Chi Huang Ti:

Skippa kepsen som sagt. Du ser bara ut som en douche som spelar innebandy och/eller gått/går bygg/el på gymnasiet.

..ursäkta om jag förstått fel..men, är det någonting fel/dåligt med att gå bygg eller el?


   
SvaraCitera

Linda9604:

..ursäkta om jag förstått fel..men, är det någonting fel/dåligt med att gå bygg eller el?

Nej, det är väl bra i yrkesförberedande syften och så men min personliga erfarenhet av folk som går bygg/el är att dom är douches. Och att keps ofta förekommer.


   
SvaraCitera

Chi Huang Ti:

Nej, det är väl bra i yrkesförberedande syften och så men min personliga erfarenhet av folk som går bygg/el är att dom är douches. Och att keps ofta förekommer.

Okej, 🙂


   
SvaraCitera

framtidsro:

Om du var rolig och trevlig och hade en attraktiv utstrålning skulle jag kunna KRAMAS med dig.

Tyckte du så om mig? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

Nej, det är väl bra i yrkesförberedande syften och så men min personliga erfarenhet av folk som går bygg/el är att dom är douches. Och att keps ofta förekommer.

Jag gick faktiskt el, och jag kan bekräfta det du säger. Däremot var jag aldrig den personen.

Jag ska byta bild så snart som möjligt. Ni har fått heelt fel inblick på mig [rolleyes]


   
SvaraCitera

Ha keps det är så man får brudar


   
SvaraCitera
time
 time

Doodlez:

För rent logiskt så hade jag inte betett mig så som jag uppgett mig vara, ifall jag fick chansen att dejta någon. Det hade förmodligen varit den bästa dagen i mitt liv. Såvida det slutar bra...

Jag ändrade mig nu. Grammatiken stör mig nog mer än kepsen. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Jag ändrade mig nu. Grammatiken stör mig nog mer än kepsen.

Det är ofta jag får höra att min grammatik är bra. Men att någon säger att den är dålig, det är något nytt för mig [sad]

Nåväl, jag klandrar mig för mitt stressade inlägg!


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Grammatiken stör mig nog mer än kepsen.

älska keps


   
SvaraCitera

jag tycker du ser riktigt bra ut 😉 med och utan keps haha[smile]


   
SvaraCitera

isola:

Omöjligt att svara på då vi inte känner dig. Men du ser bra ut. Du måste däremot jobba en massa på ditt självförtroende och självkänsla.

Som tagna ord från mig.


   
SvaraCitera
kachin

Doodlez:

Hur tror ni jag som person skulle vara? Ser jag ens handsome ut? Har aldrig fått höra det av någon, så jag vet inte hur jag ligger till. Kort och gott, skulle ni vilja gå ut med mig?

Har ingen aning om vem du är, så hur skulle jag veta?
Ja, du ser "handsome" ut, men man måste inte höra det från någon för att vara det. Är ju du själv som ska tycka det. Har en person bra självkänsla och självförtroende märker andra av det.
Jag känner inte för att gå ut med en främling just nu men lycka till! Kommer gå bra brushan [cute]


   
SvaraCitera

Jag gillar dina käkben [rolleyes] Och du verkar ha en bra personlighet egentligen så bara du övar på att visa den mer så. Säg minst tre bra saker om dig själv varje kväll [bigsmile]


   
SvaraCitera