Aviseringar
Rensa alla

till dig


Ämnesstartare

Hur orkar ni.

Kan ni prata på och indirekt hävda er själva utan att anspela på samarbetet människor emellan mot ett gemensamt mål. Orkar ni leva för er egen skull, hur fan. Vad är meningen.

Ingenting känns roligt längre utan någon sorts anspelan mot något gemensamt, som i slutändan ändå är lika meningslöst som det enskilda. [blush]

Skäms ni inte över att finnas och ba: jag ba, jag ba, jag ba. Inte ens sommarlovet känns värt att överleva när man tänker på det.


   
Citera
Ämnesstartare

Jag gör nog bäst iatt bara försöka sova.

PS. ej full [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:

samarbetet människor emellan mot ett gemensamt mål

En majoritet av mänskligheten strävar bara efter en sak: att tjäna pengar. Mer pengar ska tjänas, hur mycket man än redan har. Vem som drabbas av ens pengatjänande spelar heller ingen roll. Ju rikare man är, desto mer hänsynslös är man när det gäller att komma över mer pengar.

Så ärligt talat har jag ingen aning vad du flummar om[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, fett bra tråd. 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja. jag hindras från självmord eftersom jag inte lyckats göra det till ett gemensamt mål bland mina vänner (än).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men frukt.
det finns mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men det.
Finns mer frukt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:

Haha, fett bra tråd. 😀

mm jäkla spammer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:

Vad är meningen.

tror inte den finns.
men tycker heller inte att det gör så mycket att den inte finns.
det är bara fåfängt att tro att man har någon speciell plats i en värld som är oändlig(kanske).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Innehållet i den här tråden är lite omotiverat. [bigsmile] Jag var full som ett svin. Kul att jag skrev av mig lite iallafall.

dysentery green:

ja. jag hindras från självmord eftersom jag inte lyckats göra det till ett gemensamt mål bland mina vänner (än).

[no-no] Hoppas du inte är allvarlig. Knäpp.

Ensamvargen:

Men det.
Finns mer frukt.

[bigsmile][bigsmile]

krasch:

tror inte den finns.
men tycker heller inte att det gör så mycket att den inte finns.

Jag syftade mer på meningen med en oetisk eller självcentreras livsföring. Men även i allmänhet. [smile]

krasch:

det är bara fåfängt att tro att man har någon speciell plats i en värld som är oändlig(kanske).

OKej jag håller inte riktigt med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:

[bigsmile][bigsmile]

Precis! Kan aldrig tänka mig att du sett en egoistisk banan! [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:

Jag var full som ett svin.

Du stavade bra för att vara full som ett svin.

frukt:

Jag syftade mer på meningen med en oetisk eller självcentreras livsföring. Men även i allmänhet. [smile]

ahapp [smile]

frukt:

OKej jag håller inte riktigt med.

Hur håller du då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maneter är världens läskigaste djur.

krasch:

Du stavade bra för att vara full som ett svin.

Okej jag överdrev lite!

krasch:

ahapp

Jag var/är mest frustrerad på bristen i etik eller gemenskap hos människors psykologi eller tankeliv. Men det är nog ganska omotiverat och förhastat av mig!

krasch:

Hur håller du då?

En mening eller ett syfte behöver ju inte vara fåfängt eller självcentrerat utan kan ligga utanför en själv. Det känns mer som att konsumeristisk fåfänga uppstår just på grund av frånvaron av något annat mål.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:

Maneter är världens läskigaste djur.

De som är så gosiga!

frukt:

Okej jag överdrev lite!

du ville va: [cool]

frukt:

Jag var/är mest frustrerad på bristen i etik eller gemenskap hos människors psykologi eller tankeliv. Men det är nog ganska omotiverat och förhastat av mig.

menar du att människor så ofta är känslokalla och egoistiska? (annars hänger jag inte med)

frukt:

En mening eller ett syfte behöver ju inte vara fåfängt eller självcentrerat utan kan ligga utanför en själv.

Jag tänkte nog mest biologiskt. Förstår vad du menar.


   
SvaraCitera