Aviseringar
Rensa alla

Till er killar som har/haft flickvän - vad älskar/älskade ni hos henne?


diamond_:

Jag älskade henne för att hon:

...var sig själv! Vi hade samma syn på viktiga saker i förhållandet. Men samtidigt olikheter som gjorde det spännande och intressant varje dag!

Tyvärr tog det slut. Men vi är fortfarande vänner!


   
SvaraCitera

älskade henne tror jag iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karrlsson:

älskade henne inte

Anarkandi:

älskade henne inte

iosib:

älskade henne inte

SÄG HELLRE INGENTING ÄN ATT SÄGA SÅDÄR!
Jag bad er som sagt inte att säga att ni inte älskade "henne", jag bad DOM SOM HAR ÄLSKAT en flickvän att säga VAD med henne de älskade.


   
SvaraCitera

Vill du att jag ska ljuga? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

...var sig själv! Vi hade samma syn på viktiga saker i förhållandet. Men samtidigt olikheter som gjorde det spännande och intressant varje dag!

Tyvärr tog det slut. Men vi är fortfarande vänner!

Fan människa, jag älskar dig!
Du är iaf nån som förstår vad jag menade med tråden och inte som 99% andra svarar "älskade henne inte" av någon jävla anledning. Jag bad som sagt DOM SOM HAR ÄLSKAT en flickvän att säga VAD med henne de älskade, inte säga att de inte älskade henne.

Din avatar passar verkligen dig, jag kan tänka mig hur du är lite som person, en riktigt bra kille får jag intrycket av! Tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karrlsson:

Vill du att jag ska ljuga?

Men du är tjej, du har ingen rätt att ens svara på frågan för jag sa "TILL ER KILLAR" och om du ska svara så är du lesbisk och då ska du säga VAD du älskade med tjejen du var ihop med, du behöver inte säga "älskade henne inte" GAAAAH


   
SvaraCitera

diamond_:

Men du är tjej

"Ok". [rolleyes]

diamond_:

du behöver inte säga "älskade henne inte"

Men jag gjorde ju inte det. Ska jag ljuga? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

We shall have a magnificent garden party, and you're not invited!

Varje gång jag ser dig svara i en tråd så blir jag superglad [blush] för jag vet att dina svar är bäst [bigcheers]


   
SvaraCitera

diamond_:

Fan människa, jag älskar dig!

diamond_:

Din avatar passar verkligen dig, jag kan tänka mig hur du är lite som person, en riktigt bra kille får jag intrycket av! Tack.

diamond_:

Varje gång jag ser dig svara i en tråd så blir jag superglad [blush] för jag vet att dina svar är bäst [bigcheers]

[blush] I don't know what to say...!

Men det låter ju jättebra i alla fall! Hoppas det fortsätter på det viset! [smile]


   
SvaraCitera

diamond_:

bara för att få igång er lite

Jag älskar henne därför att hon är de mest underbara som finns i världen, hon gör så att jag känner mej hemma och fri....obeskriviligt på något sätt....
Och de mest otroliga....hon ger aldrig upp, hon och jag har klättrat över många svåra hinder och dessutom bor vi nu så extremt långt från varandra så vi inte kan träffas ofta ;___;...och så kommer de att vara i minst två år till...... men hon ger inte upp och de gör inte jag heller hon är värd allt, jag är redo att ge upp allt för henne.
Hon är underbar på alla sätt<3 Jag har så mycket att tacka henne för...hon gav mej vänskap när alla vände sej bort och hon gav mej kärlek när världen inte ville ha mej. Tack vare henne är jag idag en mycket glad, pigg och trevlig människa [crazy]


   
SvaraCitera

diamond_:

Som rubriken lyder!
Ni kan t.ex svara i form av:

"
Jag älskade henne för att hon:
har/hade...
ser ut...
gjorde...
är/var...
fick mig att...
ändrade mig på så vis att...
"

[love] bara för att få igång er lite [cool]

Hon hade varldens basta smile som lyste igenom allting, kaxig/busig attityd men anda hur gullig och snall som helst.
Fick mig att kanna mig som jag va den basta personen i varlden nar jag traffade henne, aven om det va varsta romeo/julia forhallandet.

Bast av allt var hennes energi, glad person som gjorde sa att alla runt henne blev glada och mer pigga [bigsmile]

Det finns mycket mer men tyvar kan jag inte beskriva hur jag kande just da (det har gatt nagra ar)

[love]


   
SvaraCitera

För hon var inte som alla andra hon var uniq , och att hon såg igenom allt skit i mig och såg att det fanns en bra person.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

[blush]I don't know what to say...!

Men det låter ju jättebra i alla fall! Hoppas det fortsätter på det viset![smile]

Jaaaa [rolleyes] klart det gör! Du är den bästa på UM jag vet nu [blush]

JohanTimbertown:

text

Underbart! TACK FÖR SVARET! Så ska det låta, helt fantastiskt! Hoppas ni håller ihop [smile]

itachi89:

Bast av allt var hennes energi, glad person som gjorde sa att alla runt henne blev glada och mer pigga

Awww, lovely! [love] så ska det vara!

Lekerkung:

För hon var inte som alla andra hon var uniq , och att hon såg igenom allt skit i mig och såg att det fanns en bra person.

unik hurdå? Nice det låter iaf.


   
SvaraCitera

Älskade egentligen allt med henne, men främst för att hon brydde sig om mig och att jag kunde lita på henne. Sen dumpade hon mig efter över två år..


   
SvaraCitera

älskade henne inte kanske


   
SvaraCitera