Aviseringar
Rensa alla

Till er som diskuterar i detta forum...


Ämnesstartare

... vill jag bara säga att anslutningen mellan din dator och Ungdomar.se är okrypterad. Detta innebär att polisen kan leta reda på din IP-adress och sedan försätta dig bakom galler och bom. Kanske inte väldigt hög risk, men den finns.

Varför skriver ni ändå här?


   
Citera

för att vi är badass[cool]


   
SvaraCitera

ok


   
SvaraCitera

hahaha


   
SvaraCitera

facher:

... vill jag bara säga att anslutningen mellan din dator och Ungdomar.se är okrypterad. Detta innebär att polisen kan leta reda på din IP-adress och sedan försätta dig bakom galler och bom. Kanske inte väldigt hög risk, men den finns.

Du kan fortfarande få reda på IP-adressen om anslutningen är krypterad. Det enda du inte kan se är vad för information som skickas, något som en skicklig avlyssnare lätt kan få reda på genom att jämföra IP och sändningstillfälle med tidpunkten inlägget kom upp på ungdomar.

Sen har det aldrig varit illegalt att diskutera legalisering, att sitta och säga att "jag knarkade det fetaste dödsknarket, döds-x, i fredags, fan vad tjackad jag blev" kan ju leda polisen att lägga vissa misstankar, men det är knappast något som ensamt leder till en utredning.


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

iosib:

för att vi är badass[cool]

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlemen:

Du kan fortfarande få reda på IP-adressen om anslutningen är krypterad. Det enda du inte kan se är vad för information som skickas, något som en skicklig avlyssnare lätt kan få reda på genom att jämföra IP och sändningstillfälle med tidpunkten inlägget kom upp på ungdomar.

Väldigt sant. Dock så brukar inte polisen sitta och göra just detta. Min poäng är att om du skriver "Jag röker på ofta", så kan detta spåras. Även om du försäger dig att du kanske har ett par gram röka hemma. Tillräckligt för att få spåra dig, tyvärr.

Sen att diskutera är givetvis inte olagligt. Bara tänkte på de som tenderar att skryta med vad de tar och hur ofta, och kanske hur mycket de har hemma.,


   
SvaraCitera

Då jävlar! Nu ska jag komma på någonting här.


   
SvaraCitera

facher:

Sen att diskutera är givetvis inte olagligt. Bara tänkte på de som tenderar att skryta med vad de tar och hur ofta, och kanske hur mycket de har hemma.,

Ssch, låt den subkultu​rella självsaneringen få sin gilla gång så att vi blir av med idioterna.


   
SvaraCitera

iosib:

för att vi är badass[cool]

och för att det är häftigt och sexigt trotsigt[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de e lugnt,här på denna ö gör polisen allt annat än nytta (onytta för oss då)


   
SvaraCitera

tja jag har femhundra kilo amfetamin i garaget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då kommer ja snea o söka asyl i holland som politisk flykting.. / go ganja martyr o flasha steken på stan o bli tjendiz!

win-win helt enkelt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

facher:

Varför skriver ni ändå här?

De som gör det får använda hjärnan och följa reglerna, helt enkelt. 🙂


   
SvaraCitera