Aviseringar
Rensa alla

Till er som epilerar!


Ämnesstartare

isola:

Det gick faktiskt jättebra. Ska inte epilera någon annanstans.

Men det gör ju svinont [chocked]. Epilerar bara benen, klarar inte av att epilera något annat [shake].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Men det gör ju svinont [chocked]. Epilerar bara benen, klarar inte av att epilera något annat [shake].

är tvärtom. men det sved lite i början såklart. men känns som om huden på smalbenen är tunnare än under armarna???

Sagitta:

Du kanske får köra en gång till. Det som känns stubbigt kanske är hårsäckarna förresten, som är lite svullnad.

nej det var hår [sad][sad]
rakade dem ist.


   
SvaraCitera

Usch jag tycker inte om att epilera alls. Och vaxning sliter bara bort färgen på benen så man blir alldeles vit. Rakhyvel är det bästa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Hur fasiken klarar du av att epilera under armarna?

Det gör skiiiitont [shake]. Men kan vara värt det för att slippa raka, och det gör mindre ont efter ett par gånger. Men det är meest en obehaglig känsla.

The Bad Lullaby:

Usch jag tycker inte om att epilera alls. Och vaxning sliter bara bort färgen på benen så man blir alldeles vit. Rakhyvel är det bästa!

Aa, rakhyvel är faktiskt det bästa och bekvämaste.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carrexiz:

Men kan vara värt det för att slippa raka, och det gör mindre ont efter ett par gånger. Men det är meest en obehaglig känsla.

Provade precis pga råkar ha epilatorn bredvid mig och ajajaj, satan vad det gör ont!! Håller mig till rakning när det gäller armhålorna [blush].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Provade precis pga råkar ha epilatorn bredvid mig och ajajaj, satan vad det gör ont!! Håller mig till rakning när det gäller armhålorna .

Testa bikinilinjen då hehe, där kan vi snacka ont.


   
SvaraCitera