Aviseringar
Rensa alla

Till er som plattar håret ;P Killar & Tjejer


Varje dag nu när det är kort, annars vill det inte som jag vill. (Vad mycket lättare det var att ha långt hår, bara fixa luggen och voila! klar!) Back to topic, jag har phc straightening & heat protection creme och det funkar väldigt bra, gör så att håret håller sig bättre och skyddar från värmeslitning. Var noga med att inte platta när håret är blött eller fuktigt bara, det är snällast (:


   
SvaraCitera

Scorneo:

Några Gånger i Veckan (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scorneo:

Varje Dag (Du röstade på detta alternativ)

Mitt hår är inte slitet trotts att jag plattar det varje dag, detta helt tack vare Sasson Diamond Polish.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scorneo:

En Gång i Veckan (Du röstade på detta alternativ)

Har så mycket hår att det y´tar så lång tid:(
gör det endast under sovmorgonen[blush]


   
SvaraCitera

På sistone så har jag väl plattat det rätt så ofta men jag gör det i alla fall inte varenda dag. Skador på håret? Näää, har i alla fall inte tappat något men det kanske beror på att jag har väldigt starkt och långt hår. Värmeskyddande är det bästa som finns, speciellt när det är en spray som gör massa saker, skyddar mot värme, vårdar håret och gör det finare.


   
SvaraCitera

Scorneo:

Annat (???) (Du röstade på detta alternativ)

Never!
Jag skulle se ut som en blöt hund då


   
SvaraCitera

Scorneo:

Annat (???) (Du röstade på detta alternativ)

har aldrig gjort det under hela mitt liv. känner mig fett manlig.


   
SvaraCitera

varför i helvete skulle man tappa håret? det är inte som att man tar tag med plattången och sliter precis, eller jag vet ju inte hur du gör


   
SvaraCitera

Scorneo:

Varje Dag (Du röstade på detta alternativ)

nästan varje, ibland pallar jag ej. har gjort det i snart två år och mitt hår är knappt slitet alls. tappat det har jag inte heller gjort.


   
SvaraCitera

Scorneo:

Några Gånger i Veckan (Du röstade på detta alternativ)

när jag vill se representabel ut och när håret är helt åt helvete. inte ofta jag plattar det helt rakt dock, brukar mest bara styra upp det lite så har inte fått mkt skador på håret tror jag


   
SvaraCitera

Jag plattar håret ett par gånger i veckan, har gjort under 1-2 års tid. Det har inte slitit på mitt hår, men jag har ganska tunt hår och just därför försöker jag vara lite försiktig. Just nu använder jag Matrix Sleek Look, den fungerar helt okej, dock tycker jag att det blir en något tuggumiliknande effekt =/ Ska prova en annan nästa gång 🙂


   
SvaraCitera

Scorneo:

Några Gånger i Veckan (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Scorneo:

Varje Dag (Du röstade på detta alternativ)

Blir lite slitet, men det kan ju bero på att jag färgade håret nästan varannan vecka en tid också[blush].
Det skyddar om man använder värmespray.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scorneo:

Varje Dag (Du röstade på detta alternativ)
32.4% (12 st)

tom FLERA gånger om dagen <///3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scorneo:

Annat (???) (Du röstade på detta alternativ)

Capture:

Aldrig.

Har jävligt rakt hår iaf haha, inget som behöver ligga ner mer än det redan gör


   
SvaraCitera