Aviseringar
Rensa alla

till er TJEJER


Rolig och charmig. HAHAH


   
SvaraCitera

Snusarn:

En fråga till er tjejer! Hur tycker ni att killar ska vara?

Han ska vara sig själv och han ska våga visa sina känslor för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snäll, omtänksam, MOGEN, JORDNÄRA, vill någonting i livet, är inte lat och inte tänker whatever om sitt liv, glad, är sig själv, går inte på grupptryck, är öppen, alltså en person som kan prata om sina känslor ifall det skulle behövas (sammanfattat är inte en person som håller alla sina tanker etc inombords HELA tiden) , trogen och respektfull.


   
SvaraCitera

Sig själv = snäll och rolig samt.. någorlunda normal.
Man vill ju inte att killen helt plötsligt förändras bland sina kompisar och sådär.. [sad]


   
SvaraCitera
elinc

snygga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man ska vara retarderad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Run Riot:

ha bra musiksmak

ska jag vara ärlig har jag aldrig riktigt fattat varför musiksmaken spelar någon roll. Om man inte drar slutsatsen att musiksmak till 85% avspeglar en persons personlighet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han ska ha liten kuk, vara hur tråkig som helst (om han gillar matematik är det ett stort plus), riktigt kort eller riktigt lång och sen ska han ha grå ögon. Mm, vilken läckerbit.
Om han gillar att slåss då är det jättebra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snusarn:

Hur tycker ni att killar ska vara?

Han ska vara sig själv och ha humor. Han ska kunna lyssna och bara finnas där liksom


   
SvaraCitera

Mr T:

ska jag vara ärlig har jag aldrig riktigt fattat varför musiksmaken spelar någon roll. Om man inte drar slutsatsen att musiksmak till 85% avspeglar en persons personlighet.

Det spelar inte jättestor roll egentligen, så länge han inte är lika musikintresserad som jag. För då kommer det bli en fajt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snusarn:

En fråga till er tjejer! Hur tycker ni att killar ska vara?

speciell, nonchalant men ändå bry sig.. (svårt att förklara) visa hur han känner men ändå inte överdrivet.... SMART kunna föra en mogen diskussion ? 😛 ger mkt plus poäng hos mig 😛 behöver vara nån jag kan se upp till och inte känna mig överlägsen i alla situationer.. ska vara nån som kan kompletera än på rätt sätt


   
SvaraCitera

Viljans Triumf:

Jävligt originell tråd

Varför, varför ska du alltid lägga dig i alla andras saker, låt alla vara och gör världen en tjänst, radera dit konto och ta livet av dig


   
SvaraCitera

Jag tycker alla killar ska vara som jag. Sköna snubbar. [y]


   
SvaraCitera

jacobs:

Varför, varför ska du alltid lägga dig i alla andras saker, låt alla vara och gör världen en tjänst, radera dit konto och ta livet av dig

Jag tror att du inte riktigt fattat poängen med "diskussionsforum"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jacobs:

Varför, varför ska du alltid lägga dig i alla andras saker, låt alla vara och gör världen en tjänst, radera dit konto och ta livet av dig

aa du kan få låna mitt rep när jag är färdig


   
SvaraCitera