Aviseringar
Rensa alla

Till GTA V-spelare? Kan ni med att döda katter i spelet?


Smilen
Ämnesstartare

Hur är er moral i spelet, kan ni med att verkligen döda en katt i spelet? Visst det är ett spel, men i verkligheten skulle du aldrig göra så om du inte är sadist.


   
Citera
sluk
 sluk

Haha, ja jag har dödat katter på GTA.. Då jag vet att det endast är ett spel så känner jag ingen skam eller så


   
SvaraCitera

jo.

är inte sadist

Smilen: men i verkligheten skulle du aldrig göra så


   
SvaraCitera

Nej fy :((( dödar de som dödar katterna 🙁


   
SvaraCitera

Och de stackars kaninerna


   
SvaraCitera

jag skulle aldrig döda en katt i spelet, men det har hänt att några sprungit fram mitt på gatan när trafikljusen slog om till grönt


   
SvaraCitera

får ju inte komma sent till bankrånet


   
SvaraCitera

Asså har inte problem att döda något som ej är verkligt, dock så ser jag ingen mening med att döda katterna då det inte är särskilt kul.


   
SvaraCitera

Getrekt:
Asså har inte problem att döda något som ej är verkligt, dock så ser jag ingen mening med att döda katterna då det inte är särskilt kul.

Definiera verkligheten. Spelet existerar


   
SvaraCitera
lok501

Det är ett spel, och så länge man vet det och förstår konsekvänserna så bryr jag mig ej. Dock så är katter mitt favo djur och jag skulle aldrig döda en katt så jag rör inte änns husdjuren(hund, katt, etc) I spel. Alla andra djur dödar jag(häst, apa, ren, etc)


   
SvaraCitera

S3ON:

Definiera verkligheten. Spelet existerar

Menar alltså att katterna inte känner något då de är dator genererade. Dom är inget jag kan känna med handen.


   
SvaraCitera

tycker det är kul att sparka ihjäl hundar och katter


   
SvaraCitera

Kör inte GTA V, men skulle antagligen inte klara av det. Har alltid haft svårt för djur som far illa


   
SvaraCitera

Getrekt:

Menar alltså att katterna inte känner något då de är dator genererade. Dom är inget jag kan känna med handen.

De kanske känner mer än vad du tror, när en skjuter mot dem gör de ifrån sig lidande ljud ju 🙁


   
SvaraCitera

Haha, känner nog mer skam efter att ha dödat ett gulligt djur än 50 människor +_+


   
SvaraCitera