Forumet - Till Isola

Till Isola

439 0 51
isola:

Vill ha soppa och Soft kitty-sång. Min bihåleinflammation dödar mig långsamt till ljudet av mina pulserande trumhinnor.

Eftersom Isola varit sjuk så länge och flera gånger önskat sig Soft Kitty-sången bestämde jag mig för att uppfylla hennes önskan.
Soppan får hon dessvärre ordna själv då jag är en hopplös kock.

Dold text: OBS. Är ingen skönsångare utan sjunger enbart från hjärtat [blush]

Hoppas det värmer.

Kuriosa:
Katten som figurerar i filmen är min roomies. Hon heter Tetris och gillar att tugga på sladdar, sova konstigt på mitt ansikte och att klättra på hyllor.

Spana också in:

antrax:

Åh, men såg inte att du ville ha den!

Jag skapade en stor klagande tråd där jag bad alla umare att spela in den åt mig [blush] Nachac gjorde det faktiskt och ensamvargen ringde upp och sjöng, så jag överlevde! Isola kan få ha den för sig själv, det förtjänar hon! [blush]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

mediakatt:

Har funderat på att ge henne.

[love]
Storchen84:

Dock förstör det rätt mycket att jag inte hittar nån version där ljudet inte ligger felsynkat[n]

Har laddat ner [cool]

Baader_Meinhof:

Jag skapade en stor klagande tråd där jag bad alla umare att spela in den åt mig

[surprised] Missade den totalt... eller så har jag bara glömt bort den (ej pga ignorans, utan är en virrskalle).

Baader_Meinhof:

Nachac gjorde det faktiskt och ensamvargen ringde upp och sjöng, så jag överlevde!

Oh, vad snällt. Ringa upp t.o.m. Ambitiöst.

Baader_Meinhof:

Isola kan få ha den för sig själv, det förtjänar hon! [blush]

Då säger vi så, men om du behöver soft kitty någon gång i framtiden är det bara att ropa ut över um-fjärden.