Aviseringar
Rensa alla

Till Nicklas W och andra med liknande tankar


Okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt: Men då är det Nicklas som väljer att köpa dessa produkter eller inte. När det kommer invandrare och bosätter sig breve hans röda stuga och förstör hans trygga miljö så har han ingen makt.

å andra sidan är det väldigt svårt att få tag på produkter som är enbart svenska. Alltså är det inte mkt till val. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: men pizza och kebab är ett problem i dagens samhälle. Trots allt blir man ju bara fet av det

och det är äckligt också XD


   
SvaraCitera

Så bara för att svensk kultur innehåller influenser från andra kulturer så ska jag inte få kritisera en kostsam och ansvarslös invandringspolitik eller vadå? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:
Så bara för att svensk kultur innehåller influenser från andra kulturer så ska jag inte få kritisera en kostsam och ansvarslös invandringspolitik eller vadå? 

precis 


   
SvaraCitera

shatter:

precis 

Haha nja inte direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Haha nja inte direkt.

fast jo, varför att det okej att använda sig utav dem, men inte interagera?


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

För att citera david batra
"vi måste värna Svenska traditioner, Vi måste få fira midsommar! Jo men det är bra grejer jag måste rösta på det här. Sen börjar man tänka lite, vem är det som vill stoppa midsommar. Ehh. Är det därför folk flyr hit. Dom har liksom gått över minfälten och kommit i små små båtar. Äntligen kommer dom till Sverige och bara "Jevla midsommar, fy fan den små groda"".


   
SvaraCitera

shatter:

fast jo, varför att det okej att använda sig utav dem, men inte interagera?

Jag förstår inte riktigt vad du menar. Du får gärna specificera frågan. 


   
SvaraCitera

typiskt att patrioter alltid ska bli anklagade för att vara rasister.


   
SvaraCitera

varför blir blattar aldrig kallade rasister? dom är mer rasistiska än svenskar. mycket snack om negrar osv och hån mot svenskar konstant.


   
SvaraCitera

Albanien_Mats:
varför blir blattar aldrig kallade rasister? dom är mer rasistiska än svenskar. mycket snack om negrar osv och hån mot svenskar konstant.

eller hur, "Jävla svenne!" har jag hört flera gånger och ingen bryr sig, skulle jag skrika "Jävla blatte!" skulle jag fan få en polisanmälan.


   
SvaraCitera

bilar, vodka, kaffe osv har inte kommit hit pga massinvandring...


   
SvaraCitera

Vad är det jag läser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95:
bilar, vodka, kaffe osv har inte kommit hit pga massinvandring...

nej, men vi accepterar den kulturen, så varför inte människorna? 


   
SvaraCitera