Aviseringar
Rensa alla

Till och om Hannah Widerstedt


Ämnesstartare

ply:
är detta research inför att du går ut som ett konstprojekt? hade kanske köpt det med. nä, tror inte att hon luras för "karaktären" som spelades eller som enligt dig är äkta vore inte komplex nog för en sådan lögn. när var detta aktuellt ens, några år sedan nu?

Du tror att hon bara experimenterade i ett par år?

Ja, men vad spelar det för roll När det var aktuellt? Hon driver fortfarande en blogg och har börjat göra fler projekt (som jag tror hon kom på att hon kan göra för att bevisa att hennes första, psykotiska karaktär bara var en karaktär och för att det är bra för henne och underhållande/intressant för andra)

Någon på facebook hade gillat ngt hon lagt upp och då kollade jag på hennes sida som på senaste uppdateringen länkade till ett NYTT blogginlägg om hennes depression. Då kom jag på att jag vill göra en tråd om det jag tror om hennes "påhittade karaktär".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:
är det hon som upprörde alla sdare genom att posta videos på henne där hon trashtalkar svenskar o  säger att hon ba ligger med invandrarmän pga de är manligare? 

aa, hon var med i big brother också en följde henne aldrig där... Känns ändå som väldigt få minns henne trots allt galet jag hört att hon gjort på tv

Zymba:
Tror som du!

Tumme upp

maryliato :
Hon är la fin 

Tycker också att hon är fin, inget fel på hennes utseende 
fast såg att hon har massa hår på kinderna 😛 "alla är inte perfekta"...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Quirdo:
Hon är rätt förstörd tror jag. Vill nästan tycka synd om henne.. Men jag vet inte riktigt, väldigt dum i ren allmänhet.

Mm, jag tycker jättesynd om henne men jag blir småsur över att hon ljuger folk rätt upp i ansiktet och försöker tjäna pengar och publicitet för det

Lonesome Sparrow:
allt jag har gjort i mitt liv upp till nu har varit ett konstprojekt. 

samma här, alla mina trådar på um är en del av det
fast kom nu på att det sistnämnda faktiskt stämmer till viss del
hmmm

Buddah:
Är inte det flera år sedan hon var i ropet?

Typiskt folk att säga "flera", "jättemånga" eller liknande när ngt varit, hänt eller är mer än 2

Tror det var 2013 (alltså ett år sedan) det senaste om henne "hände" lr ngt. Men hon är ju fortfarande aktiv nu, hon har inte försvunnit eller lagt av


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


haha hennes min vid 0.06 verkar så äkta... älskar den
......... sen får hon panikångest. Ngt är uppenbarligen fel

när man tkr att man ser att ngn ljuger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare: Tror det var 2013 (alltså ett år sedan) det senaste om henne "hände" lr ngt.

http://www.tv4play.se/program/jenny-str%C3%B6mstedt?video_id=2235020 - 2012 tydligen, så är något avlägset åtminstone. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet inte riktigt vem det är, hade förväntat mig att hon skulle vara blond.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

4.jpg
Hon var blond genom hennes femton minuter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare:

Du tror att hon bara experimenterade i ett par år?

Ja, men vad spelar det för roll När det var aktuellt? Hon driver fortfarande en blogg och har börjat göra fler projekt (som jag tror hon kom på att hon kan göra för att bevisa att hennes första, psykotiska karaktär bara var en karaktär och för att det är bra för henne och underhållande/intressant för andra)

Någon på facebook hade gillat ngt hon lagt upp och då kollade jag på hennes sida som på senaste uppdateringen länkade till ett NYTT blogginlägg om hennes depression. Då kom jag på att jag vill göra en tråd om det jag tror om hennes "påhittade karaktär".

"experimenterade", nja. provocerade för sakens skull, ja. det är väl inte så jävla ovanligt. argumentet emot att hon låtsades är att det gick nåt år, och nu har det också gått nåt år vilket innebär att hon annars har spelat denna rollen länge. klart att det är relevant. dessutom är det en gammal diskussion som har tagits förut. 


   
SvaraCitera

hade velat se henne i ph!! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:

"experimenterade", nja. provocerade för sakens skull, ja. det är väl inte så jävla ovanligt. argumentet emot att hon låtsades är att det gick nåt år, och nu har det också gått nåt år vilket innebär att hon annars har spelat denna rollen länge. klart att det är relevant. dessutom är det en gammal diskussion som har tagits förut. 

okej men tror fortfarande hon försöker rätta till det som inte gick så bra 

stereo total:
hade velat se henne i ph!! 

samma här, eller i big brother men vet ej var man kan se det på nätet + det känns så dåligt filmat i huset att man ej har lust att se egentligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
4.jpg
Hon var blond genom hennes femton minuter

Mm, man kan göra allt när man mår psykiskt dåligt
kurderna säger att kurdistan fanns för länge sedan men att deras ledare - som hade nästan hela asien under sin makt - inte ville sätta några gränser och att alla skulle leva i harmoni tillsammans. nu 2193812 år efter (typ) har alla glömt att det var så (om det ens var så) och nu vill kurderna ha tillbaka "sitt land".

Okej, men skyll er själva om ni inte har ett land för att ni inte satte er gräns från början. Samma till Hannah: skyll dig själv om folk tror att du är psykiskt störd när du inte kan bevisa att du inte är det. Hon jobbar dubbelt så hårt nu för att bevisa det hon vill för oss som är skeptiska gentemot henne lilla sociala experiment - det hade inte behövts om hon bara hade gjort ett litet, hemligt filmklipp under tiden hon "förvandlades" och gav ngn hypotes lr bakgrund

Ska ngn kommentera att mitt exempel inte hör dit så skiter jag i det. det hör hit, samma princip.

Buddah:

http://www.tv4play.se/program/jenny-str%C3%B6mstedt?video_id=2235020 - 2012 tydligen, så är något avlägset åtminstone. 

ja men hn fortsätter? hon är ju aktiv. ska jag ifrågasätta folk som diskuterar förintelsen för att det är gammal historia?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså ni som inte fattar... Hon gjorde allt för att bli känd och hyllad, resultatet kallas Misslyckande
spelar ingen roll om det var ett experiment, det var misslyckat och konsekvensen blev vi som tror hon går på piller för att hålla sig någorlunda normal

Inget fel på det men sitt fan inte & ljug i direktsändning för att tjäna pengar på det, så dumt gjort både för hennes del och för alla andras. Ingen vinner på det,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare: ja men hn fortsätter? hon är ju aktiv. ska jag ifrågasätta folk som diskuterar förintelsen för att det är gammal historia?

Förintelsen är en milstolpe i historien som påverkat miljontals människor. Hanna Widerstedt är ett dokusåpafenomen som bara existerar om man ger henne uppmärksamhet och hon har redan haft sina 15 minuter i rampljuset dessutom. 

Inte en jätterimlig jämförelse kan jag tycka. Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Förintelsen är en milstolpe i historien som påverkat miljontals människor. Hanna Widerstedt är ett dokusåpafenomen som bara existerar om man ger henne uppmärksamhet och hon har redan haft sina 15 minuter i rampljuset dessutom. 

Inte en jätterimlig jämförelse kan jag tycka. Galen

Okej, så allt vi pratar om i historian handlar om att det påverkat miljontals människor och det är irrelevant att spekulera i ngt som är aktuellt?
Okej, okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare: Okej, så allt vi pratar om i historian handlar om att det påverkat miljontals människor och det är irrelevant att spekulera i ngt som är aktuellt?

Du uppfattade mig helt korrekt, allt som räknas till vår historia måste uppfylla det kriteriet. 

POlar_facepalm.jpg


   
SvaraCitera