Aviseringar
Rensa alla

Till Slut Kommer Någon Att Skratta!


Ämnesstartare

Till Slut Kommer Någon Att Skratta, även känt som TSKNAS, är en podcast med närmare 300 avsnitt med komikerna Petter Bristav, Aron Flam och Soran Ismail.
De släpper nytt avsnitt varje tisdag och pratar om aktuella händelser i nyhetsvärlden, på sociala medier alternativt i deras eller någon gästs liv. Mycket roande och trevligt att lyssna på och diskutera kring, speciellt eftersom det finns mycket i den att ha åsikter om.

image.jpg

Följer alltså denna slavisk sedan alldeles för många månader tillbaka och tänker att det är dags att sluta ta över "i mina tankar just nu" och mina stackars vänners (var tvungen att påpeka att sådana faktiskt existerar, ja) psyken med mina eviga försök att diskutera detta med likasinnade nu. 

Har ni lyssnat på podden? 
Om inte: VARFÖR INTE!?!??!
Om ja: Fint. Vad tycker du etc?

Diskussionsfrågor (mvh pedagogisk):
Vem hade du önskat som gäst?
Vem är roligast/tråkigast/smartast/mest korkad etc?
Vad tyckte du om senaste avsnittet/valfritt annat avsnitt?
Vem håller ni med?
Hur bitter/tjurig/allmänt sjukt grå låter Aron Flam?
Hur kul lyckas han ändå vara?
Hur märkligt skratt har Petter Bristav?
Hur konstiga åsikter har Soran Ismail?
Vilken var er favoritgäst?

TYCK SAKER! PRATA MED MIG!!


   
Citera
Ämnesstartare

rotorblad:
Om inte: VARFÖR INTE!?!??!

Soran Ismail är en usling.


   
SvaraCitera

Om inte: VARFÖR INTE!?!??!

Därför att jag inte har orkat, verkar vara halvkul klientel osv. Det finns roligare podcasts. 
mvh cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

användarkontot:

Soran Ismail är en usling.

Visserligen. Men det är inte nödvändigtvis dåligt för det. = )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll: jag inte har orkat

HUR SKULLE VÄRLDEN SE UT OM ALLA HÖLL PÅ SÅ, VA!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rotorblad:

HUR SKULLE VÄRLDEN SE UT OM ALLA HÖLL PÅ SÅ, VA!?

Ännu färre skulle lyssna på TSKNAS. Det är väl skillnaden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Soran har nog aldrig sagt så mycket dumheter som han gjorde i senaste avsnittet. Aron är mycket klok dock. 


   
SvaraCitera

har aldrig hört talas som förut? kan tänka mig att börja lyssna dock, pga gillar soran och diskussioner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas:
Soran har nog aldrig sagt så mycket dumheter som han gjorde i senaste avsnittet. Aron är mycket klok dock. 

Senaste=dagens? Annars var det rätt illa också.
Samt Sandra Ilar gästade, hur lycklig på en skala från ett till tio blev du?


   
SvaraCitera

rotorblad:

HUR SKULLE VÄRLDEN SE UT OM ALLA HÖLL PÅ SÅ, VA!?

Nä, nu känner jag att du förespråkar diktaturfasoner där du tvingar/ guilt trip:ar mig till att lyssna på podcasts fast än jag inte vill det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker dessutom Soran numera bara drar ner avsnitten pga hans deppighet. Han är för det mesta bara arrogant och ointresserad. Aron och Petter är dock en klockren podcast-duo med två starka personligheter som kompletterar varandra utmärkt i mötet med gäster. Hade hellre gärna sett de två ha en egen podcast utan Soran med gäster.


   
SvaraCitera

Vad är premissen för podcasten egentligen? Är det bara sköna dudes/dudettes som skönar sig, eller finns det något tema?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

får kolla upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rotorblad:

Senaste=dagens? Annars var det rätt illa också.
Samt Sandra Ilar gästade, hur lycklig på en skala från ett till tio blev du?

Japp. Allt nådde sin kulmen när han sa att Anne Ramberg var klockren för att hon stod upp för mänskliga rättigheter utan att vara politisk samtidigt som mitt huvud sprängdes.

9.6 innan, 2.3 efter pga besvikelsen över att hon inte fick så mycket utrymme eftersom halva avsnittet bestod i att Soran sa dumma saker och Aron rättade honom, typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rotorblad: TYCK SAKER! PRATA MED MIG!!

Vilket avsnitt är bäst? 


   
SvaraCitera