Aviseringar
Rensa alla

Till tjejer med feta rövar... i need your help![cute]


Ämnesstartare

jag är en normalviktig tjej, enligt doktorn så nej jag vill inte ha kommentarer så som *gå ner i vikt*. jag tränar på gym 3-4 dagar i veckan. men iaf en tjej som inte kan få på sig vanliga jeans i affärerna. vill helst inte utge vilken storlek det är, men det är inte jeans för 10 åringar iaf. jag har gått till bla weekday, hm, ginatricot... och... problemet är att min röv inte får plats... så vart köper ni tjejer som kan relatera era byxor ...


   
Citera
Ämnesstartare

jag har problemet att jag har får liten röv:( speciellt i cheap monday jeans, alla deras jeans är typ förstora baktill.


   
SvaraCitera

Använder aldrig byxor. Bara klänningar.


   
SvaraCitera

Älskar typ kapahls jeans, hittade dem en dag bara sådär och blev totalt förälskad O.o Innan dess hade jag inte använt jeans på kanske 2 år...


   
SvaraCitera
smisk

Har ganska stor röv, men också stora lår (och pyttesmå vader, hej oproportionellt :< ) fast jag köper alla mina jeans på CH eller H&M. Det enda problemet jag har är att de är tajta upptill och lösa nertill 🙁


   
SvaraCitera

Har väll inte fet röv, men ganska stor om man gämför med benen. Och oftast brukar byxor som sitter bra på rumpan vara lösa ner till och viseversa. Men det bästa jag någonsin köpt är dr denim jenstights. Det är jeanse med dragkjedja och allt, men med stretjigare material. Hur sköna osm helst, känns som om man är naken 😉 ahah


   
SvaraCitera

Finns snygga ''hiphop'' jeans som sitter lite lösare ibak men ändå relativt tajta annars. Kika topstreetwear.se så hittar du säker nått nice!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeans är så jävla värdelösa, nu är jag inte en kvinna men ändå.

Går man upp 1kg så är dom för små, går man ner 1kg så är dom för stora.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag provar jeans lite här och där, även begagnat. Ibland hittar man guldkorn som man håller fast i. Tänker gå över till leggings etc pga lathet.

Har ej enorm rumpa, bara lite putig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har nu ett par levisjeans som jag bor i. grymt sköna och sitter jättebra.


   
SvaraCitera

Har du inte testat Cheap Monday?

På Levi's mäter de och sånt och sedan säger du vad du vill ha för modell(breda, stuprör etc.). Det är nån ny grej de har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoolabandoola:

Finns snygga ''hiphop'' jeans som sitter lite lösare ibak men ändå relativt tajta annars. Kika topstreetwear.se så hittar du säker nått nice!

jag är tjej

Exiled:

Går man upp 1kg så är dom för små, går man ner 1kg så är dom för stora.

haha. true

Casablanca:

Har du inte testat Cheap Monday?

nej, men än inte dom rätt dyra?

Kouki:

Älskar typ kapahls jeans, hittade dem en dag bara sådär och blev totalt förälskad O.o Innan dess hade jag inte använt jeans på kanske 2 år...

awesome, får kolla där då [smile]


   
SvaraCitera

knuttetiin:

nej, men än inte dom rätt dyra?

Nope kostar 400 kr [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ingen röv. DELA MED DIG!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Casablanca:

Cheap Monday?

knuttetiin:

nej, men än inte dom rätt dyra?

lol! Största skälet till CM:s framgång är att de typ har de enda unisex jeansen som är snygga och säljs billigt. Men det är självklart b-kvalitet på allt de gör. Vet inte hur många "Narrow Od Black Jeans" jag har ägt och gjort av med pga:

1. de spricker i skrevet, och det har varit billigare och köpa nya än att laga.
2. Färgen tvättas ur efter första tvätten typ
3. Efter ett halvår ser det ut som man ägt dem i tre år.


   
SvaraCitera