Aviseringar
Rensa alla

Till vem? TW självskadebeteende och bilder på sönder skuren arm TW.


Ämnesstartare

Alltså jag vet inte till vem jag vågar berätta den djupaste hemligheten som jag har.. För till vem jag än berättar det till så  kommer soc att få veta det.. 
Jag är så otroligt rädd men jag vet inte  över vad men är orolig över hela kroppen varje dag dygnet runt... 
Oftast varje kväll nu för tiden ligger jag och funderar på vad det lättaste utvägen är och jag kommer fram till bra en sak och det självmord...
Det finns ingen bättre utväg. Jag tycker att jag slipper alla problem just då och allt blir bara mycket bättre både för mig och personer i min omgivning oavsett vilka i min omgivning det är alla får det mycket bättre..

Jag vet det är fler som kommer att säga att det inte är den enda utvägen utan att det finns fler utvägar men NEJ just nu för mig finns det inte.
Nu kommer tre bilder på en av mina armar det är på min övre och undre sida på min vänsrta arm. 
Vi som tycker att detta är för uppmärksamhet så viss okej ta det som uppmärksamhet jag bryr mig inte.

  
Btw ni får ta bort det om ni tycker att det inte är bra för andra..


   
Citera
reben

bilder är borttagna ur tråd
mvh mod


   
SvaraCitera

Den enklaste vägen är ofta också den sämsta. Allt kanske verkar väldigt tufft nu, men det kommer att komma bättre tider då du är glad att du valde att inte begå självmord. 


   
SvaraCitera

Johanna123: Det finns ingen bättre utväg. Jag tycker att jag slipper alla problem just då och allt blir bara mycket bättre både för mig och personer i min omgivning oavsett vilka i min omgivning det är alla får det mycket bättre.

När du är död är det för evigt, visst ingen mer smärta men heller ingen mer glädje, ingen kärlek, ingen njutning, inga upptäckter, inga lärdomar, ingenting alls för all evighet.

Menar du att det inte finns någon som skulle må dåligt om du försvinner, ingen alls?


   
SvaraCitera

kram


   
SvaraCitera

Bara att PMa när du vill. Kram.Hjärta


   
SvaraCitera

Självmord ät ingen bra utväg, det har jag fått lära mig den hårda vägen. Försök att hitta något positivt. En dag kommer du ha en familj med barn du älskar, men tar du självmord kommer det aldrig att hända. Försök kämpa på, även om det är tufft och svårt. Önskar att jag kunde hjälpa dig på något sätt. Du kan skicka ett PM om du vill. Kram Hjärta


   
SvaraCitera

adaq: det har jag fått lära mig den hårda vägen.

Har du varit död?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Den enklaste vägen är ofta också den sämsta. Allt kanske verkar väldigt tufft nu, men det kommer att komma bättre tider då du är glad att du valde att inte begå självmord. 

Nej det blir aldrig bättre jag lovar det blir inte det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

När du är död är det för evigt, visst ingen mer smärta men heller ingen mer glädje, ingen kärlek, ingen njutning, inga upptäckter, inga lärdomar, ingenting alls för all evighet.

Menar du att det inte finns någon som skulle må dåligt om du försvinner, ingen alls?

Ne ingen skulle må dåligt om jag dog


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
kram

Kram 

Pannkakssmöörgåsen:
Bara att PMa när du vill. Kram.Hjärta

Okej Tack!  Kram <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Självmord ät ingen bra utväg, det har jag fått lära mig den hårda vägen. Försök att hitta något positivt. En dag kommer du ha en familj med barn du älskar, men tar du självmord kommer det aldrig att hända. Försök kämpa på, även om det är tufft och svårt. Önskar att jag kunde hjälpa dig på något sätt. Du kan skicka ett PM om du vill. Kram Hjärta

Jo det är en bra utväg när det inte finns någon annan utväg... 
Tack så mycket! Kram <3


   
SvaraCitera

Johanna123: Ne ingen skulle må dåligt om jag dog

Ledsen


   
SvaraCitera