Aviseringar
Rensa alla

Till vilken ålder växer snoppen???


Hahahahaha, fan vad liten. Du kommer aldrig kunna knulla någon med den minipitten.


   
SvaraCitera

Dactes:

Nejnejnej, Det krävs att den som skapar dig hatar dig ganska mycket om du ska få en 37 cm penis som hänger i byxan och dinglar, du kan ju inte ha någon vidare sex med den iaf, Typ doppa ollonet :O

Men man kommer ju få oändligt med pengar. 37 centimeter är ju århundraden bättre än ingenting. Perfektion ligger nog vid 20 centimeter, skulle jag tro.


   
SvaraCitera

tojje:

skaplig humor från en P14, ska inte du sova nu?

hahaha Det är så att vissa personer vill gärna se ner på folk som är under deras ålder för att de får så jävla mycket mer status då.Kanske ska du gå och lägga dig och vakna upp som en normal person?


   
SvaraCitera

Dactes:

hahaha Det är så att vissa personer vill gärna se ner på folk som är under deras ålder för att de får så jävla mycket mer status då.Kanske ska du gå och lägga dig och vakna upp som en normal person?

finns inget som heter normal person, alla är vi unika på vårt egna sätt, du är det genom en ful frisyr och ett skumt beteende för en P14 som borde sova nu så han kan gå upp och sitta vid sin playahead till åtta på kvällen då han står under lyktstolpen eller sitter i busskuren med tre kompisar och delar på en trefemma som ni blir aspackade på!
jag menar en sån där ful frilla som din får man inte för sig att skaffa när man är nykter[wink]


   
SvaraCitera

tojje:

lla är vi unika på vårt egna sätt

Ja du är ju verkligen unik iaf.
Din Hjärnkapacitet räckte tyvärr inte till stavningen eller?
Det är ganska underhållande att titta på din text, du använde följande i din text: TVÅ kommatecken och ETT utropstecken.


   
SvaraCitera

Dactes:

Ja du är ju verkligen unik iaf.
Din Hjärnkapacitet räckte tyvärr inte till stavningen eller?
Det är ganska underhållande att titta på din text, du använde följande i din text: TVÅ kommatecken och ETT utropstecken.

Vad har det med min stavning att göra? Och vem fan bryr sig om jag har använt två kommatecken och ett utropstecken?

Gör dig själv en tjänst och håll dig borta härifrån ett år eller så, för du är bara sorglig, gräv ner dig.


   
SvaraCitera

tojje:

Vad har det med min stavning att göra? Och vem fan bryr sig om jag har använt två kommatecken och ett utropstecken

Vem som bryr sig? De som FÖRSÖKER läsa din text, det är näst intill omöjligt! Skaffa dig ett liv, ett jobb, kanske en familj. [bigcheers]


   
SvaraCitera

Dactes:

Din Hjärnkapacitet räckte tyvärr inte till stavningen eller?

Lille vän, om du ska klanka ner på andras stavning bör du först ta dig en titt på din egen text. Till att börja med ska ordet "hjärnkapacitet" stavas med liten bokstav i början då det inte står som första ordet i en mening. Sedan skriver man inte stor bokstav efter komma. Syftar då på inlägget:

Dactes:

Nejnejnej, Det krävs att den som skapar dig hatar dig ganska mycket om du ska få en 37 cm penis som hänger i byxan och dinglar, du kan ju inte ha någon vidare sex med den iaf, Typ doppa ollonet :O

Lärt dig något nu?


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera

The Road Behind:

Lärt dig något nu?

Att det är svårt att stava klockan halv 5 på natten?

eller att du ska gå och suga kuk?


   
SvaraCitera

trebla94:

Jag är fjorton år och min snopp är 13cm lång. Är det normalt? Kommer den bli större?

mähä den slutar växa när du får den 😛


   
SvaraCitera

Den slutar växa vid ca 20 års ålder.


   
SvaraCitera

Dactes:

en del har 30 cm

finns bara typ ett fåtal i världen sm har 30+ penisar

en känd är John holmes som hade 34-36cm penis med åren fick han problem med blod trycket pga att hans penis tar en hel del blod för att fylla upp.


   
SvaraCitera

Redbaron:

finns bara typ ett fåtal i världen sm har 30+ penisar

Rocco siffredi [cool]


   
SvaraCitera

Snittet i Sverige är 14,5 cm.. Sett till världen i övrigt har vi stora. Inget att oroa sig för.


   
SvaraCitera