Aviseringar
Rensa alla

Tillåt mig bedöma din uppenbarelse


Ämnesstartare

Ja, jag vill också.

Reglerna är som följer:

  • Bild lägges upp i tråden, tänker inte leta
  • Jag tänker förhålla mig positiv, jag är inte intresserad av att förolämpa någon, men avser heller inte ljuga
  • Jag utdelar inte siffror
  • Ost

    Och kom ihåg att tålamod är en dygd.


   
Citera
Ämnesstartare

Här en bil, kör 

tänkte skriva bild, men bil duger

331k5de.jpg


   
SvaraCitera

du vet hur jag ser ut men för sakens skull

ed68396ebf2c11e285fc22000a1f96be_7.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ser nog lite ut såhär minus den konstiga minen


   
SvaraCitera

ni som vill ha mig i verklig storlek kan ju zooma in bilden tills den blir tillräckligt stor. bjussar på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ooaooetsraoouevuooae: Här en bil, kör

tänkte skriva bild, men bil duger

Bil duger indeed.

Du har erhållit dig ett hårdare utseende än jag minns sedan tidigare, förmodligen till följd av avkapningen av håret. Du klär emellertid i det och det ger en skärpa åt ditt annars ganska oskyldiga och uppriktiga (om än något busiga) utseende. Du tycks ha god hy och de relativt stora ögonen lär charma 'vem som helst.' Gott färgade läppar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag lade upp en liten bild här en stund. Den var inte så smickrande men jag lade upp den ändå. Hoppas att alla nu noterade att jag den 4e juni lagt upp en nytagen ansiktsbild i offentligheten på ungdomar.se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1st fräsch bild från igår, lägg märke till mitt sexiga sår på underläppen! 

2uiueqp.jpg


   
SvaraCitera

isola:
Jag lade upp en liten bild här en stund. Den var inte så smickrande men jag lade upp den ändå. Hoppas att alla nu noterade att jag den 4e juni lade upp en nytagen ansiktsbild i offentligheten på ungdomar.se.

jag vet jag tänker hedra denna dag som dagen då isola kom ut årligen från idag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Hoppas att alla nu noterade att jag den 4e juni lade upp en nytagen ansiktsbild i offentligheten på ungdomar.se.

Men vafan, jag missade.. Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: alla

Nä-ä 🙁


   
SvaraCitera
kachin

20130107161256130.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Bil duger indeed.

Du har erhållit dig ett hårdare utseende än jag minns sedan tidigare, förmodligen till följd av avkapningen av håret. Du klär emellertid i det och det ger en skärpa åt ditt annars ganska oskyldiga och uppriktiga (om än något busiga) utseende. Du tycks ha god hy och de relativt stora ögonen lär charma 'vem som helst.' Gott färgade läppar.

Du är bra på det här! Gott å höra att håret har den verkan, är inte särskilt förtjust i det att se sådär oskyldig och obestämd ut.  Tack! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen: du vet hur jag ser ut men för sakens skull

Pissig upplösning är pissig upplösning.

Även du har relativt stora ögon och som Nubbie bestämt nämnde välformade ögonbryn. Av bilden att döma en prydlig haka och spännande hår (rött hår är spännande, alltid.) Pigg, vaken blick och ganska fylliga läppar. Ganska knapp beskrivning för en ganska knapp bild, men du är snygg i alla fall.


   
SvaraCitera

L3uRCZs.jpg

En av få nytagna bilder som jag inte ser självmordsbenägen ut på.


   
SvaraCitera