Aviseringar
Rensa alla

Tillåt mig bedöma din uppenbarelse


Ämnesstartare

isola: Jag lade upp en liten bild här en stund. Den var inte så smickrande men jag lade upp den ändå. Hoppas att alla nu noterade att jag den 4e juni lagt upp en nytagen ansiktsbild i offentligheten på ungdomar.se.

Jag kan tänka mig PM, ifall du vill, jag är inte omöjlig. Hursomhaver hann jag inte se och jag tar mig för att beskåda bilderna ganska länge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ooaooetsraoouevuooae: Du är bra på det här! Gott å höra att håret har den verkan, är inte särskilt förtjust i det att se sådär oskyldig och obestämd ut. Tack!

Glad att det föll väl ut!


   
SvaraCitera
mynona

Jag lägger inte upp någon bild till beskådning, men jag har haft många uppe förut Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: 1st fräsch bild från igår, lägg märke till mitt sexiga sår på underläppen!

Solglasögon är i sammanhanget till din nackdel, dels eftersom jag inte får en klar bild, dels eftersom jag inte är säker på att modellen passar.

I ärlighetens namn är du lite runder, eller kurvig, om du trivs bättre med denna beskrivning. Däremot har du ganska hög panna och vad som skulle kunna vara en tydlig haka, tillsammans med relativt fylliga läppar, som emellertid är lite korta, något som förstärker och förstärks av nämnda, om du ursäktar ordvalet, plufsighet. Jag tror att du har potential att bli en fullgod prettyboy, men just nu liknar du mest utseendemässigt en niceguy.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Jag

Bildkvaliteten rivaliserar med Elverpigens, men nåväl.

Det första jag tänker är att du har ganska tunna ögonbryn och det ena ser ut att ha en tendens att rymma. Jag vet ju inte vad du har att arbeta med, men du kanske skulle överväga att noppa mindre aggressivt. Du har hög panna och fina kindben, över huvud taget en god benstruktur, samt, vad jag kan avgöra utifrån vinkeln, en tilltalande och rak näsa. Elegabelt, om än flimrigt, hårsvall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:
L3uRCZs.jpg

En av få nytagna bilder som jag inte ser självmordsbenägen ut på.

Lika hunkig som vanligt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus: En av få nytagna bilder som jag inte ser självmordsbenägen ut på.

Gott att du äger förmågan att se glad ut! Övertygande så i det här fallet till och med. Beror antagligen på detta, men du ser sympatisk ut. Den icke föraktliga skäggväxten gör också att denna känsla inte utmynnar till en känsla av fjantighet eller meseri. Du tycks ha god hårväxt och en välformad, om än kort, näsa. Jag skulle säga att du har väldigt goda strukturella förutsättningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Jag lägger inte upp någon bild till beskådning, men jag har haft många uppe förut Tumme upp

Minne räcker inte, är jag rädd.


   
SvaraCitera
kachin

den här då
facecejf.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag orkar inte. är för ful.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin: den här då

Du ser väldigt ung ut och har gjort detta så länge jag kan minnas. Detta torde vara till din fördel i framtiden, såvida du inte gör ett plötsligt utseendemässigt åldershopp, förstås. Du ser dessutom frisk och hälsosam ut och väldigt "naturlig" och okonstlad med ett ganska typiskt, men fint hår med visst självfall. Bra käklinjer, äppelkindat leende och söt näsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du vet hur jag ser ut + lägger inte upp bilder på mig på UM


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti: du vet hur jag ser ut

Svar nej.


   
SvaraCitera

Järn: Lika hunkig som vanligt!

Lägg upp en egen bild nu, gullet. Rodnar

Nachac: Gott att du äger förmågan att se glad ut! Övertygande så i det här fallet till och med. Beror antagligen på detta, men du ser sympatisk ut. Den icke föraktliga skäggväxten gör också att denna känsla inte utmynnar till en känsla av fjantighet eller meseri. Du tycks ha god hårväxt och en välformad, om än kort, näsa. Jag skulle säga att du har väldigt goda strukturella förutsättningar.

Tack, fan vad snällt skrivet. Hade faktiskt stålsatt mig för någon form av sågning. Min näsa ser i alla fall inte särskilt kort ut från sidan (ca tre år gamla bilder):

r4LYNZw.jpg

Aja, nog med uppmärksamhetshorande från min sida.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

image_93.jpg


   
SvaraCitera