Forumet - Tillbaka på forumet? :0

Tillbaka på forumet? :0

380 0 32

Spana också in:

misfits:

Är det ok att hänga här igen när man är 23 år

Fyller 27 i Juni så... visserligen tycker ingen det är ok att jag hänger här, men det skiter jag fullständigt i[zzz]

Siktar på att vara den äldsta UMaren, fast vet inte om jag kan räkna mig själv som UMare eftersom jag bara hänger här i klotter. Kanske göra om en poll om det senare om jag orkar...
Storchen84:

Siktar på att vara den äldsta UMaren, fast vet inte om jag kan räkna mig själv som UMare eftersom jag bara hänger här i klotter. Kanske göra om en poll om det senare om jag orkar...

Det tycker jag definitivt att du ska göra! Jag funderar på om jag mest ska läsa, eller om jag ska bidra i trådar. Jag känner mig lite som kapten stofil, fast på internet!
Penstrokes:

Eller jo, lite skäms jag, men det är för att jag hänger här i största allmänhet och inte pga. att jag hänger här efter en viss ålder. [crazy]

[love]

Edit: Alltså, jag skäms inte över att jag hänger på UM faktiskt. Typ alla jag känner vet att jag gör det. Är det normalt? [shake]
Rödingajävel:

Edit: Alltså, jag skäms inte över att jag hänger på UM faktiskt. Typ alla jag känner vet att jag gör det. Är det normalt? [shake]

Mina närmaste vänner vet att jag gör det (och mobbar mig en hel del för det) men i övrigt är det inget jag direkt berättar för folk. Känns inte som nånting som direkt ger status eller respekt. [sad]
Penstrokes:

Mina närmaste vänner vet att jag gör det (och mobbar mig en hel del för det) men i övrigt är det inget jag direkt berättar för folk. Känns inte som nånting som direkt ger status eller respekt. [sad]

Brukar ragga med det. "Tja, jag som är Rödingajävel på UM. Kanske hört talas? [wink][wink]"