Aviseringar
Rensa alla

Tillbaka på forumet? :0


Ämnesstartare

Misfits är tillbaka på forumet! Eller? Är det ok att hänga här igen när man är 23 år (pensionär snart)? Alla andra gamlingar hänger ju kvar. Man kanske måste tillrättavisa småttingarna när de gör dumheter ju!

Hej hej i alla fall!


   
Citera

Whooo, tja!


   
SvaraCitera

misfits:

Misfits är tillbaka på forumet! Eller? Är det ok att hänga här igen när man är 23 år (pensionär snart)? Alla andra gamlingar hänger ju kvar. Man kanske måste tillrättavisa småttingarna när de gör dumheter ju!

Ja.

Fyller 23 i februari :$


   
SvaraCitera

[party]


   
SvaraCitera

wb btw


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera

Jag tänker vara kvar här tills de bildar ett "Vuxna.se", punkt slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjoho! Tackar tackar. Jag bestämde mig för att trolla familjeliv ett tag. Det finns sjukt roliga trådar där och massa helt galna, men det blir inte samma sak. De flesta där är ju föräldrar och sånt :<


   
SvaraCitera

misfits:

Är det ok att hänga här igen när man är 23 år

Fyller 27 i Juni så... visserligen tycker ingen det är ok att jag hänger här, men det skiter jag fullständigt i[zzz]

Siktar på att vara den äldsta UMaren, fast vet inte om jag kan räkna mig själv som UMare eftersom jag bara hänger här i klotter. Kanske göra om en poll om det senare om jag orkar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Siktar på att vara den äldsta UMaren, fast vet inte om jag kan räkna mig själv som UMare eftersom jag bara hänger här i klotter. Kanske göra om en poll om det senare om jag orkar...

Det tycker jag definitivt att du ska göra! Jag funderar på om jag mest ska läsa, eller om jag ska bidra i trådar. Jag känner mig lite som kapten stofil, fast på internet!


   
SvaraCitera

[censur]

och jag tycker att jag börjar bli gammal som fyller 17 på måndag [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är okej, hoppas jag. Jag fyller snart 22 och skäms inte. Eller jo, lite skäms jag, men det är för att jag hänger här i största allmänhet och inte pga. att jag hänger här efter en viss ålder. [crazy]

Rödingajävel:

Jag tänker vara kvar här tills de bildar ett "Vuxna.se", punkt slut.

[y]


   
SvaraCitera

[party]


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Eller jo, lite skäms jag, men det är för att jag hänger här i största allmänhet och inte pga. att jag hänger här efter en viss ålder. [crazy]

[love]

Edit: Alltså, jag skäms inte över att jag hänger på UM faktiskt. Typ alla jag känner vet att jag gör det. Är det normalt? [shake]


   
SvaraCitera

det känns inte lika coolt att hänga här som när man var 18


   
SvaraCitera