Aviseringar
Rensa alla

tillbaka till livmodern


Ämnesstartare

jag arbetar på en uppfinning som skulle imitera en livmoder.

många här på jorden orkar inte med livet tycker det är skit o jobbigt och vill helst bara ha det varmt och tryggt hela tiden

i min vuxenlivmoder skulle det vara perfekt varmt, näring skulle du förses med intravenöst. du skulle också få lugnande och smärtstillande droger intravenöst injicerade i perfekt dos, så att du hela tiden uppfattade tillvaron i livmodern som harmonisk och skön.

vuxenlivmödrarna skulle vara placerade i en stor fabrikslokal där de sköttes av människor som kontrollerade tekniken och fyllde på näring och sånt

livmodern skulle vara totalt ljuddämpad

vilka är intresserade av denna uppfinning?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Finns typ rekreationscenter där man får ligga i kroppstempererat vatten i mörker, ska vara som att ligga i en livmoder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Finns typ rekreationscenter där man får ligga i kroppstempererat vatten i mörker, ska vara som att ligga i en livmoder

ja, har hört om detta men min uppfinning skulle vara betydligt mer avancerad än så. och att ligga i vatten fungerar inte i längden, eftersom huden börjar luckras upp efter redan ett par dagar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill vara i dej matilda[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

och att ligga i vatten fungerar inte i längden, eftersom huden börjar luckras upp efter redan ett par dagar.

Hur länge hade du tänkt stanna i "livmodern"?


   
SvaraCitera

Jag tycker det låter jättetrevligt! Men man får ju inte bli uttråkad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är väldigt intresserad!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej jag ärinte inresserad


   
SvaraCitera

Är intresserad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Hur länge hade du tänkt stanna i "livmodern"?

man kan stanna så länge man vill. man kan också ibland lämna livmodern om man känner för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan vara din testperson.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

man kan stanna så länge man vill. man kan också ibland lämna livmodern om man känner för det.

Borde det inte bli ganska tråkigt ganska snabbt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle lätt jobba som skötare och hälla cyanid i näringen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kommer bli så rik på denna idé, sök patent bums!
Tänk bara så många paranoida folkskygga människor det finns, jag ser dollartecken alltså!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

sök patent bums!

Har redan patent på den.


   
SvaraCitera