Aviseringar
Rensa alla

Tillfredställa, problem


rmrg88:

Sant, men jag bryr mig om min flickvän, det gör jag verkligen! Men vill kunna tillfredställa henne, men vi är båda oerfarna men jag vill!

ah, men det kan du inte göra så länge hon inte vill...


   
SvaraCitera

Prata med henne då vafan.

Nu ska jag leka moraltant: 5 år i den åldern?!?!?!?!?! Din dirty lobster!


   
SvaraCitera

rmrg88:

Okej, jag tror dig och det ligger säkert mycket i det du säger, men istället för att bara förolämpa mig, har du inte lust att dela med dig av din erfarenheter? [smile]

Det är jätteviktigt att din flickvän verkligen är upphetsad innan ni börjar ha sex. Blir hon inte upphetsad/sugen vid förspelet, så ha inte sex. Fortsätt då bara att mysa och ha det gosigt. Det behöver inte alls 'förstöra stämningen', utan det är också väldigt härligt och kan framför allt vara mycket bättre än sex.

Prata med din flickvän om vad hon gillar. Om hon inte vet så kan ni utforska tillsammans. Känn efter båda två vad som känns skönt för henne. Prova er fram. Ge henne tid. Ta dig tid. Lägg inte så mycket fokus vid själva penetreringen.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Nu ska jag leka moraltant: 5 år i den åldern?!?!?!?!?! Din dirty lobster!

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

[bigsmile]

Kom fram till att jag faktiskt inte leker moraltant, jag tycket faktiskt att det är ganska vidrigt. När jag åker samma buss som 15 åringar kan jag inte ens fatta att folk i min ålder ligger med dem, än mindre blir ihop med dem.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Kom fram till att jag faktiskt inte leker moraltant, jag tycket faktiskt att det är ganska vidrigt. När jag åker samma buss som 15 åringar kan jag inte ens fatta att folk i min ålder ligger med dem, än mindre blir ihop med dem.

Dold text: me2


   
SvaraCitera
rmrg88
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Kom fram till att jag faktiskt inte leker moraltant, jag tycket faktiskt att det är ganska vidrigt. När jag åker samma buss som 15 åringar kan jag inte ens fatta att folk i min ålder ligger med dem, än mindre blir ihop med dem.

Blivande_japan:

Dold text: me2

Haha okej, antecknar det i min bok här!

stereo total:

Prata med din flickvän om vad hon gillar. Om hon inte vet så kan ni utforska tillsammans. Känn efter båda två vad som känns skönt för henne. Prova er fram. Ge henne tid. Ta dig tid. Lägg inte så mycket fokus vid själva penetreringen.

Tack för bra svar!


   
SvaraCitera

rmrg88:

Haha okej, antecknar det i min bok här!

gör så!


   
SvaraCitera

rmrg88:

antecknar det i min bok här!

Du får gärna leka med tanken att det faktiskt är ett barn du har sex med också (Y)


   
SvaraCitera

rmrg88:

Tack för bra svar!

Lycka till!


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

rmrg88:

vadå menar du, om hon onanerar och så?

Vet ej hur du har sex med dig själv, men jo, hur hon onanerar och så.


   
SvaraCitera

rmrg88 det här framförde du på bästa sätt! Cred till dig! Klart det kan vara att hon är spänd och känner sig obekväm och så. Men eftersom ni har haft sex många gånger borde det ju inte vara problemet. Mitt råd är att du pratar med henne, varför hon ogillar det och om det är något speciellt du kan göra osv.

Och till alla idiotiska nolifers som trycker ner honom, vad fan är iden? Om dom älskar varandra är det underbart! Inte ett problem[shake] Och ni kan hålla era dumma åsikter för er själva eftersom ni inte ens kommenterar ämnet!


   
SvaraCitera

Hon är tjej, du behöver inte tillfredsställa henne. Sålänge som hon bara ser till att du får alla dina behov tillfredsställda så har ni inget att oroa er för[smile]


   
SvaraCitera