Aviseringar
Rensa alla

Tillsammans halvår


rmrg88
Ämnesstartare

Okej, så detta är den första tjej jag haft där förhållandet varat så här länge och vi har det jättebra tillsammans och vi har snart 6 månader tillsammans och behöver förslag på något romantiskt som jag kan göra för henne då!

Kom med alla möjliga ideér, allt från att rita/skriva nått, resturang, bio andra saker som man kan hitta på. Kanske nått man kan köpa [rolleyes]


   
Citera
time
 time

6 månader är inte jättemycket. Bio låter bra. Att köpa presenter kan man göra om man varit tillsammans ett par år om man fortfarande står ut med varandra, det är en bragd. [y]


   
SvaraCitera

bio + fika/restaurang eller bara något av det skulle jag köra på [smile]


   
SvaraCitera

Boka in en resa/upplevelse som ni båda åker på?

Laga en romantisk middag med god mat, levande ljus, ja rubbet?

Gör ett hemmaspa och var hennes spaslav och bjud på massage och vad hon nu kan tänkas uppskatta?


   
SvaraCitera
rmrg88
Ämnesstartare

shelton:

Boka in en resa/upplevelse som ni båda åker på?

Laga en romantisk middag med god mat, levande ljus, ja rubbet?

Gör ett hemmaspa och var hennes spaslav och bjud på massage och vad hon nu kan tänkas uppskatta?

Det är bra 😀


   
SvaraCitera
time
 time

Var det för övrigt bara jag som slutade fira månadsgrejer och sånt när jag var 14? [confused]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Var det för övrigt bara jag som slutade fira månadsgrejer och sånt när jag var 14? [confused]

har inte firat en enda månadsgrej! minns inget sådant iaf


   
SvaraCitera
time
 time

enhimmelskdrog:

har inte firat en enda månadsgrej!

Tycker liksom bara det är överambitiöst och lite halvlöjligt. Varför måste man lägga vikt på en enda dag i månaden istället för att typ göra en liten mysig grej varannan dag eller laga god mat hemma en gång i veckan?

Iofs såg jag nu att TS har skapat en tråd om detta varje månad. [blush]
Till TS: Du får välja en tråd och låta det räcka, det är inte som att svaren kommer ändras mellan 6- och 7-månadersfirandet. [zzz]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Varför måste man lägga vikt på en enda dag i månaden istället för att typ göra en liten mysig grej varannan dag eller laga god mat hemma en gång i veckan?

precis, fattar inte grejen [tard]

timeisrunningout:

Iofs såg jag nu att TS har skapat en tråd om detta varje månad. [blush]

[bigsmile]


   
SvaraCitera

ge henne en potatis [smile]
det är en fin symbol


   
SvaraCitera

skriv en dikt[love]


   
SvaraCitera

Paintball! [bigcheers][bigcheers]


   
SvaraCitera

Fan ta inte bio. Det är så himla ocharmigt. Man varken ser eller pratar med varandra då ju. Laga någon god och fin mat åt henne hemma hos dig istället. Det är mycket mer personligt och romantiskt än att gå på restaurang, det kan vilken apa som helst göra.


   
SvaraCitera
rmrg88
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Tycker liksom bara det är överambitiöst och lite halvlöjligt. Varför måste man lägga vikt på en enda dag i månaden istället för att typ göra en liten mysig grej varannan dag eller laga god mat hemma en gång i veckan?

Kan göra båda 😛


   
SvaraCitera
smisk

Dör lite. Har aldrig firat någon töntig månad eller nåt. Mina förhållanden har iofs aldrig hållt längre än 4 månader, så det kan vara därför... :((((


   
SvaraCitera