Aviseringar
Rensa alla

Time gör en Gärdenfors


time
 time
Ämnesstartare

Hej UM!
Nu är det såhär att... i april fyller jag 18.
Tänker småknega lite här och där och tjäna ihop lite pengar och sen har jag planer på att göra en Simon Gärdenfors.

Det vill säga - lämna hemmet under en bestämd tidsperiod och åka runt och träffa nya bekantskaper. Fast inom UM!!! Alltså, att jag skulle åka runt Sverige och träffa er (bo och äta hos er i kanske 2 dagar eller nåt [blush])!

Låter inte det som en HELKUL idé?
Vill ha feedback! [blush]

april.jpg


   
Citera
Nollan

Do it!!:D


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Vill tillägga att om det här blir av så är första resemålet LUND för att hälsa på Mawns och Eriku för det har jag lovat dem sedan begynnelsens tider och jag är ingen svikare!


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Nollan:

Do it!!:D

Får jag bo hos dig också? [blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

Låter ju fetingkul lr


   
SvaraCitera

låter tråkigt [sad]


   
SvaraCitera
Nollan

timeisrunningout:

Får jag bo hos dig också?

Självklart[blush] ne men du hade faktiskt fått de om jag inte hade haft föräldrar osv, fast iofs, vem vet, kanske går att få dom till att gå med på de[blush]


   
SvaraCitera

TIME! vi tänker lika, jag har oxå tänkt så! :O 😀 😀 som typ tågluffning och övernattning ihop [blush][blush]


   
SvaraCitera

Nice [cheers]


   
SvaraCitera
Åtta

Har också funderat på det.


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Nollan:

kanske går att få dom till att gå med på de

Alltså, jag är världens snällaste irl, och är alltid jätteartig mot föräldrar. Föräldrar brukar gilla mig [blush]

Åtta:

Har också funderat på det.

Jag tänkte fråga dig och Mimmi om jag får snylta på er gästfrihet om det här blir av för annars lär jag inte få se något av Norrland. [cry] Fast jag har för mig att KochamCie bor i Haparanda!


   
SvaraCitera
Nollan

timeisrunningout:

Alltså, jag är världens snällaste irl, och är alltid jätteartig mot föräldrar. Föräldrar brukar gilla mig

Ja, jag kan använda min charm på dom, sen kan du göra de också, så kan dom aldrig säga nej [blush]


   
SvaraCitera

bo hos mej du e f1 soet 😀


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

lishaa:

bo hos mej du e f1 soet 😀

Ska du säga!!!! du är ju så söt att jag blir ännu mer bi-curious. Får jag bo hos dig även om jag är bicurious? [blush]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Ska du säga!!!! du är ju så söt att jag blir ännu mer bi-curious. Får jag bo hos dig även om jag är bicurious?

aa för de äre ja oxå! fniss fniss[blush]


   
SvaraCitera