Aviseringar
Rensa alla

TIME! Jag har redan läst dina toppnyheter jue!


Ämnesstartare

Ofta de behöver klistrasMycket glad


   
SvaraCitera
time
 time

aristoteles:
Ofta de behöver klistrasMycket glad

Vadå behöver?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Vadå behöver?

Känns lite kul bara när admin sitter och klistrar sina egna trådarGalen


   
SvaraCitera
time
 time

aristoteles:

Känns lite kul bara när admin sitter och klistrar sina egna trådarGalen

Alltid det här "åh jag ska minsann prata om saker som att jag vet hur det går till fast jag inte har insyn överhuvudtaget" Hjärta Var lite ödmjuk gamle ari


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Alltid det här "åh jag ska minsann prata om saker som att jag vet hur det går till fast jag inte har insyn överhuvudtaget" Hjärta Var lite ödmjuk gamle ari

"Jag ska klistra trådar med länkar till artiklarna jag skriver och sätta påminnelsebilder på siten så folk kommer ihåg att titta i den klistrade tråden med länkar till mina artiklar, men jag tänker också be andra vara ödmjuk, för fyfan de har ingen aning om hur det går till!"Rodnar


   
SvaraCitera
time
 time

aristoteles:

"Jag ska klistra trådar med länkar till artiklarna jag skriver och sätta påminnelsebilder på siten så folk kommer ihåg att titta i den klistrade tråden med länkar till mina artiklar, men jag tänker också be andra vara ödmjuk, för fyfan de har ingen aning om hur det går till!"Rodnar

Återigen, det är inte så det gått till Glad Du gör gott i att försöka vara lite trevligare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Återigen, det är inte så det gått till Glad Du gör gott i att försöka vara lite trevligare.

Vi vet ju inte hur det gått till, så låt oss leka med fantasin, för det ser rätt kul ut!Mycket glad
Har för övrigt inte varit speciellt otrevlig, mer än att jag hade kul åt reklambildenGlad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lol råkade ari klämma åt en känslig punkt? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lol ok vet inte ens vad detta handlar om ^_^


   
SvaraCitera
time
 time

Börg:
Lol råkade ari klämma åt en känslig punkt? 

Nä, jag bara stör mig på att han varit en del av modkåren och ändå ständigt glömmer att kåren inte består av en person. 


   
SvaraCitera
time
 time


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Nä, jag bara stör mig på att han varit en del av modkåren och ändå ständigt glömmer att kåren inte består av en person.

Till att börja med så var det länge sen, ni använder inte ens samma plattform längre. Så hur ni jobbar har jag ingen aning om.

Och nej jag tror inte att du sitter och skapar de roliga reklambilderna på siten. Men de är ju inte mindre roliga för det. Att dina trådar klistras kan jag nog tänka är ditt egna jobb, tror inte du behöver hjälp för det.

Du behöver inte bli så upprörd, jag har snarare roligt åt hur siten bär sig åt snarare än åt dig. Sen att du råkade vara den som var del av det jag fann lustigt var ju olyckligt då.Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir jag bannad nu för jag inte kollat dem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börg: Blir jag bannad nu för jag inte kollat dem?

Det är kört, dom skickar en till koncentrationsläger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Det är kört, dom skickar en till koncentrationsläger.

Hon e själv jude tror jag?


   
SvaraCitera