Aviseringar
Rensa alla

Tinnitus Lindring


Ämnesstartare

Vet ni vad jag kan få tag på saker för att lindra min tinnitus. Ljudet är så störande (IIIIIiiiiIIIIIIiiiiIII)[chocked]


   
Citera
Ämnesetiketter
Åtta

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

http://simplynoise.com/

Vad ska de hjälpa, hör bara brusande ljud i den hemsidan?[confused]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Trodde tråden handlade om någon som hette så.

Tinnitus Lindring.


   
SvaraCitera
Åtta

SwedenLand:

Vad ska de hjälpa, hör bara brusande ljud i den hemsidan?

Ja. Det är det som är poängen.


   
SvaraCitera

Buddah:

Tinnitus Lindring.

Läste Tinnitus Lindgren [shake]

ont jag brukar gnissla tänderna lite när det blir för högt för att kunna sova, men det är ej bra.
fast det är mest i sjukligt tysta miljöer som detta behövs. Som i mina kusiners gästhus, där fanns det dessutom en tjutande myrfälla, eller musfälla kanske.


   
SvaraCitera

du får se till att hela tiden ha något som låter mer än tjutet i örona

jag sover med mp3n


   
SvaraCitera

Ät mycket c-vitamin! Det lindrar för min kompis som har tinnitus. Ha öronproppar, men inte för ofta.


   
SvaraCitera

crescendo:

a öronproppar,

Öronproppar kan ju inte hjälpa :s


   
SvaraCitera

Jo, de kan hjälpa dig att inte få mer pip i öronen än du har. Skriks det mycket i skolan kan du ha öronpropparna i. Köp såna på apoteket som man kan ha i en ask, det har jag, och de funkar superbra. Vill verkligen inte ha tinnitus då jag håller på med musik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

crescendo:

Jo, de kan hjälpa dig att inte få mer pip i öronen än du har. Skriks det mycket i skolan kan du ha öronpropparna i. Köp såna på apoteket som man kan ha i en ask, det har jag, och de funkar superbra. Vill verkligen inte ha tinnitus då jag håller på med musik.

Tack hjälpte mig[smile]


   
SvaraCitera

min kompis har också tinitus och hon brukar ha på mp3:n när hon går och lägger sig [y] ... men på knäpptysta matteprov bli det dock svårt [n]


   
SvaraCitera