Aviseringar
Rensa alla

Tips?


Ämnesstartare

Hej!

Jag har snackat med en kille över msn ett tag, och vi har träffats ungefär tre gånger. Han är väldigt framåt över msn och sms,
men när man träffas så säger han inte så mycket, eller visar att han tkr om en. Han skriver att han tycker om en jätte mycket och allt, men han visar inget. Och sedan vill han sova över i helgen, jag tycker att det är lite att gå ''för fort'' fram. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om honom än. Grejen är väl den att han förstör för sig själv genom att vara så ''på''. Vi hade planerat att träffas idag, men jag har inte hört av mig till honom, fick lite panik. Jag vet inte vad jag ska säga till honom för att han inte ska vara så ''på''. Som sagt, han förstör bara allting, det är lite tråkigt.


   
Citera
Ämnesetiketter

Sandraass:

när man träffas så säger han inte så mycket, eller visar att han tkr om en.

Sandraass:

han förstör för sig själv genom att vara så ''på''.

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säg det till honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag menar att han är för ''på'' så menar jag att han skriver ''snygging', ''söt<3'' i varje sms, han säger mycket men visar inget. Lite svårt att veta hur han tänker. Grejen är den att han spelar så framåt, fast han egentligen inte är det. Ganska knepigt


   
SvaraCitera

Sandraass:

När jag menar att han är för ''på'' så menar jag att han skriver ''snygging', ''söt<3'' i varje sms, han säger mycket men visar inget.

Han är blyg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sandraass:

så säger han inte så mycket, eller visar att han tkr om en

Sandraass:

skriver att han tycker om en jätte mycket

Sandraass:

sedan vill han sova över i helgen

Sandraass:

Jag vet inte vad jag ska säga till honom för att han inte ska vara så ''på''

Som jag ser det så har han väldigt svårt att uttrycka sig socialt och väljer att ändå skriva av sig för att du ska förstå hur han känner. Och du tycker inte att han visar att han gillar dig men när han försöker ge dig ett tecken på att han vill ha dig, genom att fråga om han får sova över, så tycker du direkt att han är för "på" direkt. Och nu ignorerar du honom? Stackars människa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg att han kan komma på kvällen så får ni se vad som händer. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herregud, han försöker ju.


   
SvaraCitera

Sandraass:

ungefär tre gånger

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var glad att någon tycker om dig fan


   
SvaraCitera

var glad att han gillar dig, fundera int på om han är för "på". Det är bara att säga "nej" eller "inte ännu" om han är allt för "på". Du har rätt till det. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cacaoxo:

säg det till honom

Cacaoxo:

säg det till honom

Cacaoxo:

säg det till honom

Cacaoxo:

säg det till honom

Cacaoxo:

säg det till honom


   
SvaraCitera

Sandraass:

Han är väldigt framåt över msn och sms,
men när man träffas så säger han inte så mycket, eller visar att han tkr om en. Han skriver att han tycker om en jätte mycket och allt, men han visar inget.

Han e nog blyg.Det finns människor som inte kan kommunicera med nån de inte känner så bra i verkligheten.

Sandraass:

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om honom än. Grejen är väl den att han förstör för sig själv genom att vara så ''på''.

Säg det till honom på ett snällt sätt.Kanske att du vill inte gå för fort fram med er relation utan vill att ni lär känna varan först [y]


   
SvaraCitera

Sluta snacka om för på o sånt, ja hatar sånt där.. Man ska bara köra på..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera