Aviseringar
Rensa alla

tips?


Ämnesstartare

Tips på att gå ner i vikt fort?
Sommaren börjar ju närma sig, och vill bli av med extra kilona man har lagt på sig under vinter. Så har ni kansek lite tips på hur man snabbt och effektivt går ner i vikt, så dela med er!


   
Citera

Sluta tramsa. Du är ett barn och barn ska inte banta om de inte är ohälsosamt överviktiga, vilket du inte verkar vara.


   
SvaraCitera

Du är ju smal.
Sluta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är inte nöjd bara. Vill gå ner max 4 kilo.


   
SvaraCitera

Nej, gå ner 10 kilo. FETTO [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Nej, gå ner 10 kilo. FETTO

Jävla osmart är du, jag kanske är skit tjock vad vet du? Jag kanske har ätstörningar pga av att golk har sagt sånt, tänk dig för.


   
SvaraCitera

gör så här testa aldrig proetin pulver eller piller för du är inte vuxen och käka inga bars du ska bara äta allt men mindre och minst gå på en promenad eller ha träning en gång i veckan för om man slutar äta går man ner men om man börjar äta igen så kommer man gå upp dubbelt så snabbt tro mig det är bara det som funkar jag är en kille som nu väger 50 förut 76 typ 80 gör så här och du kommer bli finfin [love][smile]


   
SvaraCitera

varför lägger folk på sig extravikt under vintern [tard] förstår under julveckan kanske men varför resten av tiden


   
SvaraCitera

men jag tycker du ser jävligt hyfsad ut ändå[bigsmile]

PS. jag är tolv och vara elva när jag gjorde detta och jag tränade en gång i vecka på fotboll typ 1 timme eller 2


   
SvaraCitera

Men sluta nu. Vi tillåter fortfarande inte tips om viktnedgång till underviktiga eller ätstörda personer, vilket du borde veta med tanke på att du fått dina trådar låsta av den anledningen tidigare.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera