Aviseringar
Rensa alla

Tips?


Ämnesstartare

Tjena allihopa!
Ska ha sex för första gången i hela mitt liv om ett par dagar...
Hon och jag är 15 år gamla, båda är oskulder...
Jag har läst runt lite här och jag har uppfattat det som om tjejen får "ont" (typ) första gången, finns det något som man kan göra för att få henne att tycka det är skönare, eller som gör att hon inte får så ont?..
Vi provade en gång med att jag förde in ett finger, hon sa att det sved litegrann...
Någon som kan ha något bra tips på lager om hur an kan göra för att hon ska tycka att det är skönt om inte bara jag?


   
Citera
Ämnesetiketter

vänta ett år


   
SvaraCitera

Antagligen kommer det vara ganska dåligt för er båda. Försök att få henne ordentligt svullen och våt, långt förspel är att rekommendera, och det är viktigt att hon slappnar av, om hon spänner sig gör det ondare. Ta det försiktigt, och säg åt henne att tala om för dig ifall du ska ta det lugnare eller så, om du är överst.

Men som sagt, det kommer antagligen att suga, och det är säkert över på en minut.


   
SvaraCitera

lick her puzzy


   
SvaraCitera

oseldor:

sved litegrann...

Hahahaha, ja hon var inte kåt när du gjorde det. Testa med att blöta henne först.


   
SvaraCitera

Oväntad:

Antagligen kommer det vara ganska dåligt för er båda.

Negativ du är [sad]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Negativ du är [sad]

Jag kunde ha skrivit "det kommer vara pissdåligt för er båda" ju 😛


   
SvaraCitera

hahahahhaa ja har du bestämmde med henne att ni ska knulla?


   
SvaraCitera

Oväntad:

Jag kunde ha skrivit "det kommer vara pissdåligt för er båda" ju 😛

Åh, cyniker [blush]


   
SvaraCitera

Angelize:

puzzy

My name is Jozzy-Puzzy


   
SvaraCitera

ni kan ju onanera i 3 år till tills ni är vuxna och kan hantera konsekvenserna[y]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Testa med att blöta henne först.

hahaha

Det kan nog seriöst behövas i det här laaaget!

[y]


   
SvaraCitera
elinc

tro inte att det kommer bli det bästa ever liksom


   
SvaraCitera

Ha sex till musik av EMD, med elektriska stötar in i kroppen på dig var 30:nde sekund.

Och för att göra det ännu mer njutbart så måste du ha ett exemplar av koranen och stå o läsa ur den under akten.

That = [love]


   
SvaraCitera

tycker ni skall prata om det här med era mammor, dom kan säkert ge er några tips[smile]


   
SvaraCitera