Aviseringar
Rensa alla

Tips?


Ämnesstartare

Det finns en tjej jag verkligen gillar men som jag inte har pratat med, hon bor ca 6mil från där jag bor även fast vi går samma skola.
Vi är för övrigt 17 år båda.

Jag funderade på att kontakta henne via msn men vet inte riktigt vad jag ska säga till henne och hur jag ska gå till väga :/

Någon som har några tips?

Uppskattas gärna


   
Citera

Tråden flyttad från Forum SEX/Sex, Sexualitet och Sexuella fantasier


   
SvaraCitera

Äsch är väl bara att köra med nån random opener och sen snacka på...


   
SvaraCitera

"Hej" är en bra start.


   
SvaraCitera

säg hej och så brukar resten flyta på


   
SvaraCitera

säg hej


   
SvaraCitera

"Tjena bruttan ;D"
"Läget då?"

eller ja, nått åt det håller iaf [party]


   
SvaraCitera

Att inleda är i mitt tycke inte så jävla svårt det är mer steget från skitsnack och flört till förhållande som är drygt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon är söt 🙂


   
SvaraCitera

fistforfight:

Att inleda är i mitt tycke inte så jävla svårt det är mer steget från skitsnack och flört till förhållande som är drygt...

jag tycker skitsnacket är det jobbiga. flörta kan jag, men att kallprata med mig är som att prata med en vägg. [blush]


   
SvaraCitera

kvasi:

jag tycker skitsnacket är det jobbiga. flörta kan jag, men att kallprata med mig är som att prata med en vägg. [blush]

[sad]


   
SvaraCitera

fistforfight:

[sad]

det var ju också ett svar. [mad]


   
SvaraCitera

kvasi:

det var ju också ett svar. [mad]

Äsch försökte uttrycka min sympati och orden räckte bara inte till... Äsch du får väl träna upp det då eller nåt?


   
SvaraCitera

fistforfight:

Äsch du får väl träna upp det då eller nåt?

det var ju det jag försökte. jag försökte ju faktiskt starta en konversation med dig helt utan några planer i att få det att gå över i flört. [cry]

...men nu kom jag på att vi inte är i klotter och att det här är ot. [shake]


   
SvaraCitera

kvasi:

det var ju det jag försökte. jag försökte ju faktiskt starta en konversation med dig helt utan några planer i att få det att gå över i flört. [cry]

[bigsmile]

kvasi:

...men nu kom jag på att vi inte är i klotter och att det här är ot. [shake]

Äsch big deal liksom...


   
SvaraCitera