Aviseringar
Rensa alla

tips att göra till alla hjärtans dag?


Ämnesstartare

jag tycker väl alla hjärtans dag är lite larvigt egentligen 😛 och förstår inte alla som ska ge nallar och sånt. Men jag är ju väldigt kär i min pojkvän så nu vill jag hitta på något för att visa hur mycket han betyder för mig!

han bor dock 5 mil bor och vi kommer inte kunna ses den 14e, men funderar på om man kan posta något så det kommer fram den 14e, eller möjligtvis gömma något hemma hos han helgen innan 😛 någon som vet?


   
Citera

Vad jag har förstått av Alla hjärtans dag (utifrån mina observationer i samhälle och media) så handlar alla hjärtans dag om underkläder.
Så - skicka ett par väldigt små trosor. Det är typ som ett julkort på julafton...


   
SvaraCitera

Myksa:

Vad jag har förstått av Alla hjärtans dag (utifrån mina observationer i samhälle och media) så handlar alla hjärtans dag om underkläder.

men vad fan gav honom ju kalsonger i både julklapp och födelsedagspresent, ska jag behöva göra det igen???


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

men vad fan gav honom ju kalsonger i både julklapp och födelsedagspresent, ska jag behöva göra det igen???

Du skulle ha gett slips i julklapp och strumpor i födelsedagspresent!
Eller strumpor räknas väl kanske också till underkläder..? Så ge strumpor nu. Några sexiga, extra låga kanske? [smile]


   
SvaraCitera

jag ska sitta hemma och ladda upp inför kryssningen jag ska på den 15e. Kärleksfullt va?


   
SvaraCitera

Myksa:

Du skulle ha gett slips i julklapp och strumpor i födelsedagspresent!Eller strumpor räknas väl kanske också till underkläder..? Så ge strumpor nu. Några sexiga, extra låga kanske?

kan strumpor vara sexiga..?


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

kan strumpor vara sexiga..?

Jorå.
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

skicka ett par väldigt små trosor. Det är typ som ett julkort på julafton...

små trosor? fast det är ju min pojkvän jag pratar om nu :p


   
SvaraCitera
höna

ge honom en middag lr nåt som du lagat nästa gång ni ses!!

jag har aldrig haft ett ragg, eller en pojkvän på alla <3-ns dag.[sad]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

men vad fan gav honom ju kalsonger i både julklapp och födelsedagspresent, ska jag behöva göra det igen???

bf count #2 [blush]


   
SvaraCitera
höna

köp ett par såna här säxiga spets kalsonger!!Image


   
SvaraCitera
höna

Image


   
SvaraCitera

fail höna :$


   
SvaraCitera
höna

Image


   
SvaraCitera
höna

Tickstart:

fail höna :$

lägg av

och varför funkar inga av mina sexy bilder[sad]


   
SvaraCitera