Aviseringar
Rensa alla

Tips.. För Mage, Bröst, Och runtom magen till ryggen.


Ämnesstartare

Hej, jag undrar om det finns någon som vet specifika tips om hur man kan träna upp väldigt synliga bröstmuskler, samt magmuskler, och jobba bort det där som blir i ryggen :>

Atm så har jag okej kropp, synliga bröstmuskler.. men inte helt .. inte helt framme, om ni fattar!

Varit lite undernärd förut, men är riktigt tränad nu, har tränat hela kroppen - Axlar, Rygg, Triceps, Biceps, benlyft, benpress, osv .

Nu vill jag alså ha tips på hur man kan föröka muskelkapaciteten på ett snabbt och relativt bra sätt.

Tack i förhand. :>


   
Citera
Ämnesstartare

Angelus:

föröka muskelkapaciteten

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

föröka muskelkapaciteten

Jaja, är American, behöver inte kunna språket så fucking noga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*ÖKA*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelus:

*ÖKA*

Jag kan föröka din muskelkapacitet [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meh, cp XD

SERIÖSA SVAR NU :$


   
SvaraCitera

Angelus:

och jobba bort det där som blir i ryggen :>

Vad blir det i ryggen menar du? muskler?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rapid:

Vad blir det i ryggen menar du? muskler?

Det är ett område som är svårt att jobba bort, Går enbart genom att simma.. och sen vet jag inte, springa kanske.

Iaf, ett av svåraste att få bort. även väldigt tränade brukar va småfeta där xD Men äh, längst ner på ryggen.


   
SvaraCitera

Angelus:

längst ner på ryggen.

Det kallar jag midjan (waist). Aja.. det är tyvärr så att du kan minska eller öka i fettmängd overall eller helt enkelt låta det vara. Att få bort på en speciell punkt går ej.

Ett tips är att försöka låta bli att bry dig om att du har lite "lovehandles" osv. Det är det tänket som kommer hindra dig från att äta nog för att bygga muskler.

Man tror lätt att det alltid finns en snyggare kropp under fettet men om du inte lyckats bygga upp muskelmassa så finns det bara en tanig 10-åring som kommer fram när du bränner bort fettet.

Bry dig inte mer om någon muskelgrupp än andra, det kommer bara göra hela kroppen svagare, även den muskeln du kör "lite extra". Att inte träna hela kroppen fullt ut är enbart onödigt!

Lösningen ligger oftast i mer muskler, inte mindre fett, särskillt om du varit underviktig så känner du dig lätt fet när andra ser dig som normalviktig.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rapid:

Lösningen ligger oftast i mer muskler, inte mindre fett, särskillt om du varit underviktig så känner du dig lätt fet när andra ser dig som normalviktig.

Du har missförstått mig, jag har inte ätstörningar av någon form alls, jag skrev fel helt enkelt, Jag vill öka i muskler alså :>

Dessutom, så väger jag 86-89(varierande) och är 1,92m, styrketränar mkt, problemet är att hela kroppen ser bra ut förutom just det området, om du förstår.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rapid:

SB From Hell: [/img] http://www.thanedirect.co.uk/products/fitness/abtronicX2/images/pic-belt.​​jpg [img]
SB From Hell: lol.

För att vara ärlig så tror jag inte såna funkar speciellt bra :p


   
SvaraCitera

Angelus:

problemet är att hela kroppen ser bra ut förutom just det området, om du förstår.

Då får du välja på att bränna fett över hela kroppen och samtidigt låta muskelökningar bli lidande eller acceptera att det alltid samlar sig mest fett runt just magen.


   
SvaraCitera

Den

Angelus:

funkar speciellt bra

[y]


   
SvaraCitera