Aviseringar
Rensa alla

tips med killar?


Ämnesstartare

sen förra veckans fest-strul har jag börjat tänka helt mkt på honom. Hans polare har sagt till mej att det ända jag ska bry mej om e att han tycker jag e "skitsnygg" , men att han e ingen sån som tar kontakt med tjejer eller så , han ´"orkar" inte lägga ner tid.. jag har skrivit lite till honom på msn , och han verkar ju inte ha ngt emot det, men han loggar ut ibland o sen in och då skriver han inte tbx.. hur ska man fatta hur ni tänker? [bigcheers]


   
Citera
Ämnesetiketter

conplex:

hur ska man fatta hur ni tänker?

fattar knappt ens min egen intelligens, så jag har ingen aning om hur du ska göra det. [shake]


   
SvaraCitera

Han har hört någonstans att man ska spela hard to get, go for it! [cheers]


   
SvaraCitera

klart han vill knulla, men annars vet jag inte


   
SvaraCitera

conplex:

Hans polare har sagt till mej att det ända jag ska bry mej om e att han tycker jag e "skitsnygg"

om det är det han gillar dej för så är det ju inte så svårt att lista ut hur du skall göra för att få honom[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Han har hört någonstans att man ska spela hard to get, go for it!

jag har knappt snackat med honom på msn , mina polare sa att jag skulle skicka sms


   
SvaraCitera

Klart han vill knulla, han har ju trots allt en penis!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

om det är det han gillar dej för så är det ju inte så svårt att lista ut hur du skall göra för att få honom

knulla? nej:P


   
SvaraCitera

Orka med en sån snubbe, eller aaa det kanske du gör [crazy]


   
SvaraCitera

conplex:

jag har knappt snackat med honom på msn , mina polare sa att jag skulle skicka sms

Känns som det är fritt fram men vafan det är svårt att säga utifrån nån beskrivning på 50 ord liksom...


   
SvaraCitera

Msn är för fikusar och pedofiler. Vill du verkligen få honom på fall så stoppar du upp en monsterkuk i röven på honom.


   
SvaraCitera

Men skriver han inte när han loggar in igen så är han ju verkligen inte så intresserad. Eller så vet han bara att du kommer skriva igen iaf. Skit i han.


   
SvaraCitera

conplex:

knulla? nej:P

men usch va snuskig du är, klart inte han vill ha dej om du håller på och är så lösaktig av dej[shake] tänkte mer att du kunde visa tuttarna för honom och såna saker[confused]


   
SvaraCitera

kebu12:

men usch va snuskig du är, klart inte han vill ha dej om du håller på och är så lösaktig av dej[shake] tänkte mer att du kunde visa tuttarna för honom och såna saker[confused]

Kan du adoptera mig vise man? [cute]


   
SvaraCitera

fistforfight:

Kan du adoptera mig vise man?

om du visar tuttarna för mej så[wink]


   
SvaraCitera