Aviseringar
Rensa alla

tips om hälsa


toblerone:

men eftersom jag nästan tränar varje dag blir det inte ofta att springa,

Springa är det mest effektiva du kan göra, skippa golfen och spring järnet istället!


   
SvaraCitera

toblerone:

jag bryr mig inte direkt vad jag väger, vill bara ha en vältrännad kropp!

Som du sa innan, att du är sen i puberteten, det kan göra det lite svårare att få vältränad/biffig kropp. Du är 16år gammal, och jag tycker/tror inte protein-shakes och sånt skulle hjälpa väldigt mycket. Tyvärr tror jag det bästa är att bara träna som du gör, vänta tills du är längre in i puberteten och då får du en mer vältränad kropp.


   
SvaraCitera

S3ON:

Springa är det mest effektiva du kan göra, skippa golfen och spring järnet istället!

Det beror lite vilken sorts vältränad kropp man vill ha. Vill man har lite mer synligare muskler osv ska man springa långa runder ca 2-3gånger i månaden, eftersom att springa är så effektivt mot fett så bränner det även också muskler. Kroppen vill ju kunna prestera och vara så lätt som möjligt.

Jogging/springa i kombination av att gyma ger finaste muskler anser jag. De blir inte jättestora, utan de blir väldigt naturliga och snygga.


   
SvaraCitera

Paseo:

Hur blir man smal genom att spela golf? Eller är jag dum i huvudet?

Är det smutskastning på golf jag ser. [mad]

---
Om du tror att du kommer växa 20cm till så kommer allting lösas av sig själv.
Det var så jag blev smal som mindre.


   
SvaraCitera
Paseo

RakatKadaver:

Är det smutskastning på golf jag ser.

hmmm själv tycker jag det är urtråkigt men tycker man om det så får man gärna göra det för min del [wink]


   
SvaraCitera

Paseo:

hmmm själv tycker jag det är urtråkigt men tycker man om det så får man gärna göra det för min del

Hmmm okej då.
[smile]


   
SvaraCitera