Aviseringar
Rensa alla

Tips om träningspass och mat för att få sexpack.. Hjälp


Ämnesstartare

p3tt3r:

Ha så kul med en fuckad kropp.

What he said.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orkarjag:

2 h innan träning

Då hinner man ju bli hungrig igen?


   
SvaraCitera

majkie2:

Då hinner man ju bli hungrig igen?

Om man äter en lagad måltid då och ordentligt så bör du väl hålla dig... är ju inte meningen att man ska vara proppmätt när man väl ska träna sedan. Magen måste hinna bearbeta maten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Då hinner man ju bli hungrig igen?

På två timmar? Då äter du nog rätt dålig mat... Jag brukar äta tre eller fyra timmar innan träning. Är magsäcken tom så kan man använda sig av eaa och dessutom så kan man träna mage hårt utan att må illa och få spykänslor. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

Man är ingen kärring om man använder steroider, snarare tvärt om.

Vad jag förstått är sterioder ganska meningslöst på ungdomar som har hög testosteronhalt? Detta är en vanlig fråga, inget påhopp..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Andy91:

Vad jag förstått är sterioder ganska meningslöst på ungdomar som har hög testosteronhalt? Detta är en vanlig fråga, inget påhopp..

Ja, det är ingen ide att ta dem innan man är minst 20 år, inte långsiktigt iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orkarjag:

Om man äter en lagad måltid då och ordentligt så bör du väl hålla dig... är ju inte meningen att man ska vara proppmätt när man väl ska träna sedan. Magen måste hinna bearbeta maten.

batleth:

På två timmar? Då äter du nog rätt dålig mat... Jag brukar äta tre eller fyra timmar innan träning.

Grejen är att oavsett hur mycket jag än äter, och vad jag än äter, så är jag hungrig inom 1-2 timmar igen. Jag personligen brukar äta ca en halvtimme innan träning. Det där är individuellt och det går inte att sätta någon generell regel för det (riktat till orkarjag).


   
SvaraCitera

batleth:

man är minst 20 år,

Runt 50 börjar dom minska på ett sätt så du for motsatt anabola effekt...


   
SvaraCitera

gud vad jobbigt att träna varje dag... man ska inte göra de föresten har jag hört, musklerna hinner inte återhämta sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

gud vad jobbigt att träna varje dag... man ska inte göra de föresten har jag hört, musklerna hinner inte återhämta sig.

Har hört det också 3-4 gånger i veckan kan man... Men i början ska man ta det skitlugnt annars får du ont i musklerna i en vecka typ.

Så i en månad tar du det ganska lugnt på gymmet.
Sen kommer det ~ 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

gud vad jobbigt att träna varje dag... man ska inte göra de föresten har jag hört, musklerna hinner inte återhämta sig.

Har hört det också 3-4 gånger i veckan kan man... Men i början ska man ta det skitlugnt annars får du ont i musklerna i en vecka typ.

Så i en månad tar du det ganska lugnt på gymmet.
Sen kommer det ~ 😉


   
SvaraCitera

träna boxning det hjälper eller koola på videon på länken och gör som han det hjälpte för mig och idag har jag 8 magrutor. Då innan sommaren när jag tränade fick jag resultat på 2 månader.
............... lycka till !!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera