Forumet - tips på 18 års present till min pojkvänn

tips på 18 års present till min pojkvänn

1657 1 24
Hejsan [smile]

Jag skulle behöva några tips på vad jag skulle kunna köpa till min kille som fyller 18 år nu på söndag den 15 april. Jag har helt slut på idéer, så snälla hjälp mig.

Kanske lite svårt för andra att veta vad han skulle vilja ha när man inte ens känner personen, men hans intressen är cross, bilar och allt som har med motorer att göra. [wink] Han har ingen cross för tillfället men har precis köpt bil. Själv kan jag inget om motorer eller nåt som har med det att görar så det är skit svårt! [cute]
Eh i klädväg så köper han nästan bara märkeskläder (FOX), men känns lite tråkigt att köpa kläder till nån som fyller 18.

Vi har varit ihop i 2 och ett halvt år. Jag funderade först på att köpa ett armband med nån typ såndär länk som man kan skriva på men vet inte riktigt om han vill ha det. Han har redan fått ett armband men i och för sig så är det bara en vanlig kedja.

Snälla hjälp mig, jag får paniiiiik [cry]
iidaaa:

Jag funderade först på att köpa ett armband med nån typ såndär länk som man kan skriva på men vet inte riktigt om han vill ha de

Jag gillar idén!

Nej men hade jag en kille som gillade märkeskläder så hade jag nog satsat på något inom det temat. Snygga kläder är ju en present för er båda liksom. Alternativt att du köper en lite finare parfym kanske?

Spana också in:

iidaaa:

fyller 18 år nu på söndag den 15 april.

Jag råkar nämligen själv fylla 18 år på söndag den 15:e april! Hehe. [party]
Om jag ska utgå från mig själv så vill jag nog helst ha något väldigt enkelt men som ändå betyder mycket och jag antar att det borde vara ganska likadant för de flesta killar i min ålder.