Aviseringar
Rensa alla

tips på 18 års present till min pojkvänn


Ämnesstartare

Hejsan [smile]

Jag skulle behöva några tips på vad jag skulle kunna köpa till min kille som fyller 18 år nu på söndag den 15 april. Jag har helt slut på idéer, så snälla hjälp mig.

Kanske lite svårt för andra att veta vad han skulle vilja ha när man inte ens känner personen, men hans intressen är cross, bilar och allt som har med motorer att göra. [wink] Han har ingen cross för tillfället men har precis köpt bil. Själv kan jag inget om motorer eller nåt som har med det att görar så det är skit svårt! [cute]
Eh i klädväg så köper han nästan bara märkeskläder (FOX), men känns lite tråkigt att köpa kläder till nån som fyller 18.

Vi har varit ihop i 2 och ett halvt år. Jag funderade först på att köpa ett armband med nån typ såndär länk som man kan skriva på men vet inte riktigt om han vill ha det. Han har redan fått ett armband men i och för sig så är det bara en vanlig kedja.

Snälla hjälp mig, jag får paniiiiik [cry]


   
Citera

en konsert för er 2?


   
SvaraCitera

iidaaa:

Jag funderade först på att köpa ett armband med nån typ såndär länk som man kan skriva på men vet inte riktigt om han vill ha de

Jag gillar idén!

Nej men hade jag en kille som gillade märkeskläder så hade jag nog satsat på något inom det temat. Snygga kläder är ju en present för er båda liksom. Alternativt att du köper en lite finare parfym kanske?


   
SvaraCitera

Macktorsken:

en konsert för er 2?

jaaaaaa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

en konsert för er 2?

Ja, det skulle ju kunna va ett alternativ [smile]. Men är inte det ganska dyrt?? Jag har inte så jätte mycket pengar för tillfället [n]


   
SvaraCitera

Tycker också konsert. Har själv varit på en med min sambo och det är det bästa vi gjort tillsammans. Annars kanske du skulel kunna ge han en såndär upplevelse-present.. där han får åka i någon cool bil eller liknande.


   
SvaraCitera

iidaaa:

Ja, det skulle ju kunna va ett alternativ [smile]. Men är inte det ganska dyrt?? Jag har inte så jätte mycket pengar för tillfället

Beror ju på vilken ni går på. Jag tycker att själva saken att gå på konsert med sin partner är väldigt mysig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Beror ju på vilken ni går på. Jag tycker att själva saken att gå på konsert med sin partner är väldigt mysig.

Jo det är ju sant [crazy]. Det skulle verkligen vara kul! [smile].
Jag får kolla runt lite och se vad som finns, Tack för tipset! [smile]


   
SvaraCitera

Rosa tärningar till backspegeln. Bara för att vara elak. [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Rosa tärningar till backspegeln. Bara för att vara elak.

Hahah[smile] jag har faktiskt också tänkt på det! [bigsmile]
Det skulle vara lite kul [wink]


   
SvaraCitera

iidaaa:

Det skulle verkligen vara kul! .

vart bor ni och vad gillar han för band? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

vart bor ni och vad gillar han för band? 🙂

Vi bor i Lidköping [smile], han har väl inte direkt nåt favorit band. Det är väldigt blandat


   
SvaraCitera

Jag kollade upp olika evenemang som skulle hända sommaren jag var tillsammans med mitt ex och köpte biljetter till Sunny Standup som vi gick och tittade på. Det uppskattade han.


   
SvaraCitera

Jag förslår något som han uppskattar.
Något enkelt är alltid bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Jag förslår något som han uppskattar.
Något enkelt är alltid bra

Jo, det är ju sant. Fast det är ju inte varje dag man fyller 18 liksom [wink]


   
SvaraCitera