Aviseringar
Rensa alla

Tips på Anime!


Ämnesstartare

Finns det några här som har koll på bra Anime som är värd att slänga ett getöga på? Kan lista lite av det som jag sett och tycker om så ni får någon hum om vad jag är ute efter. 

Shingeki No Kyojin
Basilisk
Claymore
Seirei No Moribito
D.Gray-Man
Black Cat
Death Note
Black Lagoon
Deadman Wonderland
Elfen Lied
Fullmetal Alchemist

Vill alltså att det skall finnas en viss grad av seriositet och inte bara en massa humor á la One Piece. 


   
Citera
Ämnesetiketter

Ao no Exorcist
Soul Eater
Sword art online

Om du gillar Sword art online så titta även på
Accel World

Det är nog dem som jag tittat på som skulle kunna intressera dig 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:
Finns det några här som har koll på bra Anime som är värd att slänga ett getöga på? Kan lista lite av det som jag sett och tycker om så ni får någon hum om vad jag är ute efter. 

Shingeki No Kyojin
Basilisk
Claymore
Seirei No Moribito
D.Gray-Man
Black Cat
Death Note
Black Lagoon
Deadman Wonderland
Elfen Lied
Fullmetal Alchemist

Vill alltså att det skall finnas en viss grad av seriositet och inte bara en massa humor á la One Piece. 

Code geass, det är en av mina absoluta favoriter. Påminner lite om deathnote i konceptet men är mer storskaligt/futuristiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diablo_Girl: Ao no Exorcist
Soul Eater
Sword art online

Ao No Exorcist har jag sett, den är okej! Soul Eater fastnade jag inte för, skall dock kolla in Sword Art Online!

aristoteles: Code geass, det är en av mina absoluta favoriter. Påminner lite om deathnote i konceptet men är mer storskaligt/futuristiskt.

Kan också passa på att säga att jag avskyr Mech Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Ao No Exorcist har jag sett, den är okej! Soul Eater fastnade jag inte för, skall dock kolla in Sword Art Online!

Kan också passa på att säga att jag avskyr Mech Galen

Mech har en viss roll i serien men den är inte på nåt sätt huvudfokus. Jag är inte heller någon mechfantast men du borde ge den en chans ty det är personligheterna och tvisterna i storyn som gör serien.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles: Mech har en viss roll i serien men den är inte på nåt sätt huvudfokus. Jag är inte heller någon mechfantast men du borde ge den en chans ty det är personligheterna och tvisterna i storyn som gör serien.

Får ta och kika på den då!


   
SvaraCitera
hmpf
 hmpf

Buddah: Shingeki No Kyojin

lXC9ez9.jpg


   
SvaraCitera

Mirai Nikki? Bara läst mangan dock men den är fett bra. 🙂 

Valkyria Chronicels animen är även väligt nice.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hajime no ippo


   
SvaraCitera

MD Geist den är så jävla grym


   
SvaraCitera
seasaw

hahah

hmpf: lXC9ez9.jpg

Akira har du säkert sett, vill annars rekommendera Kino's journey


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berserk. Klart bäst, baserad på den överlägset bästa mangan jag läst. Man ska se serien från 1997 då (med japansk originaldubb) och inte de nyare filmerna som suger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pet shop of horrors.

Jigoku Shoujo.

Sailor moon.

Kuroshitsuji.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dot Hack


   
SvaraCitera