Aviseringar
Rensa alla

Tips på bloggnamn?


iosib:

ska starta en tumblr-blogg med bilder på spinkiga töser hållandes leica-kameror, men kan inte komma på ett namn!!!

bloggakutens prettoavdelning rycker ut!!!

----

helv*te saknar uppslag. denna är svår. hade det handlat om noise och död hade jag haft massa uppslag. smala tjejer är ju vackert det är leica-kameror också och således saknas det mått av ångest som är nödvändigt för min hjälp!!!

alternativt testa himmelriket.tumblr.com inte 100% pretentiöst men tror det är där man hamnar när det handlar om smala tjejer med lagom gamla kameror.


   
SvaraCitera

internet:

alternativt testa himmelriket.tumblr.com inte 100% pretentiöst men tror det är där man hamnar när det handlar om smala tjejer med lagom gamla kameror.

fast då helvetet är himmelriket nu för tiden så måste himmelriket vara helvetet (kausalitet), alltså blir namnet grymt missvisande.

jag kan leta efter svartvita bilder på smala nakna tjejer som blöder och stirrar blind ut i intet och vars enda räddning är den kreativitet som naturligtvis följer av att äga en gammal kamera men kameran är trasig och därför övertas hela deras vara av en tomhet som de inte kan komma ifrån och det här blir deras livhistoria......


   
SvaraCitera

iosib:

jag kan leta efter svartvita bilder på smala nakna tjejer som blöder och stirrar blind ut i intet och vars enda räddning är den kreativitet som naturligtvis följer av att äga en gammal kamera men kameran är trasig och därför övertas hela deras vara av en tomhet som de inte kan komma ifrån och det här blir deras livhistoria......

nu börjar det likna något


   
SvaraCitera