Aviseringar
Rensa alla

Tips på bra deltidsjobb?


Ämnesstartare

Ja, som rubriken säger. Kan ni tipsa på något för en 19-årig person utan direkt erfarenhet?


   
Citera
Ämnesstartare

Donken? [cute]
ev. annan hamburgarkedja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Donken?

Har sökt ett antal ggr på den platsen, fick ingenting [shake] Orkar inte söka mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilken butik som helst borde väll duga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prostitution


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Orkar inte söka mer.

där har du problemet med att du är arbetslös


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Orkar inte söka mer

du kommer inte få nåt jobb


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Floppsen:

där har du problemet med att du är arbetslös

nja, om man ska vara petig så är problemet att han är arbetslös, men det du menar är orsaken [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle dock kunna jobba med tele-försäljning. Men vet inte någon bra en i GBG?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Är detta ett bra jobb?

Beror sig på hur låg den fasta lönen är.

Ont: Butiksarbete i vilken butik som helst, telefonförsäljare eller lägre restaurangjobb (Snabbmatsställen, servitör, städare)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Beror sig på hur låg den fasta lönen är.

90 :-/h har jag för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

90 :-/h har jag för mig.

Inte så hemskt dålig lön. Har du psyke nog med att bli utskälld och mordhotad dagligen av de du ringer och pressad till max av din chef - utan att bryta ihop, så kan det vara ett bra jobb för dig ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Inte så hemskt dålig lön. Har du psyke nog med att bli utskälld och mordhotad dagligen av de du ringer och pressad till max av din chef - utan att bryta ihop, så kan det vara ett bra jobb för dig ja.

jag vet faktiskt inte om jag klarar det, med tanke på att jag aldrig blivit utskälld/mordhotad before. Jag har aldrig upplevt sådan stress :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså, det verkar ganska omöjligt att få jobb utan arbetserfarenhet nu för tiden.. [sad]

Iallafall för min del.

Men du är ju tjej, så en striptease för arbetsgivaren förutsett att han är en man, borde göra susen! [y]


   
SvaraCitera