Aviseringar
Rensa alla

Tips på bra deltidsjobb?


Ämnesstartare

Anura:

ag vet faktiskt inte om jag klarar det, med tanke på att jag aldrig blivit utskälld/mordhotad before. Jag har aldrig upplevt sådan stress :s

Tror inte du har psyket för det nej... [tard]

S3ON:

Alltså, det verkar ganska omöjligt att få jobb utan arbetserfarenhet nu för tiden.. [sad]

Iallafall för min del.

Fick fyra jobberbjudande dagen efter jag tog studenten. Tror du bor på en kass ort. [tard][tard][tard]

S3ON:

Men du är ju tjej, så en striptease för arbetsgivaren förutsett att han är en man, borde göra susen! [y]

Anura:

P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Tror inte du har psyket för det nej...

segt... 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

there is no such thing


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Fick fyra jobberbjudande dagen efter jag tog studenten. Tror du bor på en kass ort.

Jag har inte gått gymnasiet. [party][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jag har inte gått gymnasiet. [party][party]

Varför inte? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Varför inte? [tard]

Lång historia..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Fick fyra jobberbjudande dagen efter jag tog studenten

vad givk du förm linje (sitter snett ofkar inte stava ordentlgit)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror väl på vad syftet med jobbet är. Behöver du pengar eller behöver du erfarenhet inför senare jobbsökande? Går du i skolan? Vad går du för något?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Lång historia..

Love to hear it sometime. [sad]

enhimmelskdrog:

vad givk du förm linje (sitter snett ofkar inte stava ordentlgit)

Filmlinje med skyhöga krav. Men bara ett av jobben kan vara relaterad till min utbildning, så det går inte riktigt att skylla på den. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Filmlinje med skyhöga krav. Men bara ett av jobben kan vara relaterad till min utbildning, så det går inte riktigt att skylla på den

har du jobbat mycket förut/har bra kontakter då? 😮
jag har inte hittat nåt jobb än, är mest nyfiken på hur andra får det så lätt : pppp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Love to hear it sometime. [sad]

Okey, ska lägga det på minnet. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

har du jobbat mycket förut/har bra kontakter då? 😮

Har jobbat en del förut. Två tidigare arbetsgivare och har arbetat svart som egen företagare vid 6 evenemang.

Ett av jobben fick jag genom att min äldsta bror jobbat hos samma företag och de kände igen mitt efternamn på ansökan.

Men i övrigt har jag bara svarat på förbannat många jobbannonser och skickat ansökningar till random företag hit och dit. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Ett av jobben fick jag genom att min äldsta bror jobbat hos samma företag och de kände igen mitt efternamn på ansökan.

niiice!

Jonnybravo91:

Men i övrigt har jag bara svarat på förbannat många jobbannonser och skickat ansökningar till random företag hit och dit

ah, det är det jag gör nu. missade ett samtal från studentconsulting i fredags och vågade inte ringa upp, HEHEH[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ah, det är det jag gör nu. missade ett samtal från studentconsulting i fredags och vågade inte ringa upp, HEHEH[blush]

Har du prövat att fixa en jobbcoach från ams? Har hört att de ska vara awesome att fixa jobb åt en. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Har du prövat att fixa en jobbcoach från ams? Har hört att de ska vara awesome att fixa jobb åt en

har bara hört att dom är inkompetenta!!! (så nu vet jag inte om du var seriös med att dom är awesome :c)
tackade iaf nej till det eftersom jag inte orkar gå på möten och hellre gör saker själv [cool]


   
SvaraCitera