Aviseringar
Rensa alla

Tips på bra filmer!


Ämnesstartare

kolla justin bieber: never say never


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
porrfilmer då

Då kör jag hellre på lejonkungen hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha ja, det är den.Glad

Lena96:

Danke, listan fylls på! Mammas pojkar är så skön!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
kolla justin bieber: never say never

hahaha har kämpat för att inte se på den >.<


   
SvaraCitera

karate kid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol

Lena96:

Då kör jag hellre på lejonkungen hehe

kolla twilight

Lena96:

hahaha har kämpat för att inte se på den >.<

Nä skoja, kolla på swefilmers toppfilmer så kanske du hittar något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
lol
kolla twilight

Nä skoja, kolla på swefilmers toppfilmer så kanske du hittar något.

yeepp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shuzz: Mammas pojkar

Hatar han som ligger bakom regin i den filmen... Han driver med Nifelheim som är ett jävla bra Svartmetallband!
Usch. (Fast den är lite rolig ändå, h3h3)

Bröderna Hårdrock är den ju garanterat baserad på. Så jävla genomskådligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:

Hatar han som ligger bakom regin i den filmen... Han driver med Nifelheim som är ett jävla bra Svartmetallband!
Usch. (Fast den är lite rolig ändå, h3h3)

Bröderna Hårdrock är den ju garanterat baserad på. Så jävla genomskådligt.

Haha, aldrig hört talas om Nifelheim förut, så jag vet inte om det är bra eller dåligt band. Får väl lita på ditt omdöme helt enkelt! 

Ganska genomskådligt ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är inte intresserad av dokumentärer? finns massvis med olika, så får man lite lärdom också.Kollar knappt på film längre. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Du är inte intresserad av dokumentärer? finns massvis med olika, så får man lite lärdom också.Kollar knappt på film längre. 

jodå, bra dokumentärer går 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lena96:

jodå, bra dokumentärer går 🙂

Har du kollat Vice? Brukar lägga upp spännande klipp eller dokumentärer om allt möjligt, finns både på deras hemsida och på youtube. Senast såg jag om en man som var kannibal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Har du kollat Vice? Brukar lägga upp spännande klipp eller dokumentärer om allt möjligt, finns både på deras hemsida och på youtube. Senast såg jag om en man som var kannibal.

Hahah oj låter..speciellt! Får ta och kolla in det! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shuzz:

Haha, aldrig hört talas om Nifelheim förut, så jag vet inte om det är bra eller dåligt band. Får väl lita på ditt omdöme helt enkelt! 

Ganska genomskådligt ja.

Nää, de är väl inte speciellt kända om man inte är inbiten i Black Metal. Ja, mig kan man lita på! Speciellt inom detta ämne! Cool

Vet inte riktigt om han trodde att han hade kommit på en jävligt rolig idè och tänkte ta Sverige med storm.
Han verkade dock glömma den lilla detaljen att detta är ett ganska känt "Metal-land" så stereotyperna kände man igen direkt när man såg filmen. Kommer ihåg första anblick, tänkte "fan, har sett detta förut" och kom på efter 5min att det var ju Börderna Hårdrock. Identiskt nästan.

Bad try imo!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:

Nää, de är väl inte speciellt kända om man inte är inbiten i Black Metal. Ja, mig kan man lita på! Speciellt inom detta ämne! Cool

Vet inte riktigt om han trodde att han hade kommit på en jävligt rolig idè och tänkte ta Sverige med storm.
Han verkade dock glömma den lilla detaljen att detta är ett ganska känt "Metal-land" så stereotyperna kände man igen direkt när man såg filmen. Kommer ihåg första anblick, tänkte "fan, har sett detta förut" och kom på efter 5min att det var ju Börderna Hårdrock. Identiskt nästan.

Bad try imo!

Ja, jag antar det.Rodnar

Själv visste jag inte ens om att Sverige var ett "metal-land". Hehe. Man lär sig något nytt varje dagIcke!
Eftersom jag inte är så insatt i detta med metal osv osv så har jag inte tänkt på det först nu, när du nämnde det.  Men ja, det finns vissa (måånga) likheter mellan dom i filmen och Bröderna Hårdrock om jag tänker efter och jämför. 


   
SvaraCitera