Aviseringar
Rensa alla

Tips på bra (och billig..) resa för ett gäng 18åringar?


Ämnesstartare

Hej! Nästa år fyller jag och mina tjejkompisar 18, så vi tänkte fira det
i början av augusti 2011 genom att dra utomlands.
Stället ska vara varmt, nära till strand och nöjesliv och inte vara för dyrt.

Så... någon som har några tips?


   
Citera

född93:

ska vara varmt, nära till strand och nöjesliv

Finsk bastu.


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

kabul.


   
SvaraCitera

675.gif


   
SvaraCitera

leta själva..........


   
SvaraCitera

Schism:

Visningar: 9

Vad är det där för jävla område? Bara hundra småbyar och inget stadsliknande?! :S


   
SvaraCitera

Chiapas


   
SvaraCitera

bananberg:

Vad är det där för jävla område? Bara hundra småbyar och inget stadsliknande?! :S

[love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

leta själva..........

jo, vi gör ju det. men det är så mkt "I detta paradisliknande område blablabla" på alla resehemsidor. allt behöver inte vara sant.


   
SvaraCitera

född93:

jo, vi gör ju det. men det är så mkt "I detta paradisliknande område blablabla" på alla resehemsidor. allt behöver inte vara sant.

Stringburka:

Finsk bastu.

Varmt, sjönära och mycket nöjesliv. Köper du resan av mig ingår björkris och en flaska vodka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Köper du resan av mig ingår björkris och en flaska vodka.

Vi har en deal!


   
SvaraCitera

född93:

Så... någon som har några tips?

Jag jobbar som bartender i playa del ingles i Gran Canaria, har rekommunderar jag dig starkt att oka under augusti monad (: you will totally have the time of your life if you spend your time well (:


   
SvaraCitera

om ni vill ha fest/bra uteliv, shopping, värme, fin strand/bad - allt för billig valuta så rekommenderar jag er turkiet, alanya. jag har varit i turkiet 5 gånger, varav 3 gåner i alanya. jag och några tjejkompisar for dit i maj i år, och det är verkligen skitroligt där. ni kommer inte att ångra er! ett hett tips är dock att bo på kleopatra strand (liiiite dyrare, men stranden är finare än på östra sidan).

Om ni uteslutar turkiet så har jag hört gott om bulgarien och cypern. cypern, ayia napa, är bästa och värsta partystället enligt rykterna, dock dyrare. så om det är första gången ni ska fara själva så tipsar jag turkiet eller bulgarien då de är bra fart men lite lugnare 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sexmeister:

playa del ingles i Gran Canaria

Hört att det ska vara bäst att åka till Gran Canaria på vintern, eller funkar det även i augusti? Hur varmt är det i luft och vatten?

angelicaj:

Om ni uteslutar turkiet så har jag hört gott om bulgarien och cypern. cypern, ayia napa, är bästa och värsta partystället enligt rykterna, dock dyrare. så om det är första gången ni ska fara själva så tipsar jag turkiet eller bulgarien då de är bra fart men lite lugnare 🙂

TACK, ska kolla upp på dirren!


   
SvaraCitera