Aviseringar
Rensa alla

Tips på bra plattång?


Ämnesstartare

Min plattång har typ gått sönder så därför undrar jag om ni har tips på någon bra?

Min typ blinkar i 1 sek men stängs bara av.. alltså den går inte på helt typ haha. Den som jag har nu är en OBH Nordica. Har läst att folk har haft samma problem som mig också.. vet inte om de är bara just såna som får de felet eller om vissa andra också får liknande fel. Jag har ju garanti på den och kan få en ny, men känner mig inte så sugen på en likadan eftersom den bara går sönder. Min förra var en likadan och den gick sönder på de sättet och då fick jag ju en ny och nu har ju min nuvarande gått sönder! [n]


   
Citera
Ämnesetiketter

Har en Babyliss iCurl. Mycket bra, mycket bra.


   
SvaraCitera

Fråga gugge det här är nog hans område.


   
SvaraCitera
cyber

Köp en GAMA plattång. Inga flashiga funktioner eller så, utan bara en riktigt bra och kvalitativ plattång som tål det mesta. Jag jobbar endel som skådespelare och kan säga att nästan alla makeup-artister jag träffat använder denna och GAMAs övriga produkter. Exempelvis SVT som jag spelar in en TV-serie med för tillfället. Jag använder den även själv. Skitbra! http://www4.teknikmagasinet.se/db.pl?template_file=product.html&artnr=360121


   
SvaraCitera

What cyber said.. Plattänger från GAMA är de enda jag kommer använda mig av framöver. Har haft min i 5-6 år, och den fungerar lika bra som när den var ny. (Använded varje dag)

Håret blir också bättre plattat med en sådan än andra skitplattänger jag testat.

Lite dyrare i vissa fall kanske, men VÄRT DET! =)


   
SvaraCitera

GHD. Bättra än GAMA då den håller längre etc etc (orkar inte lägga upp ett försvarstal).
Kan dock vara en idé att börja med GAMA, det gjorde jag. Men måste säga att jag föredrar GHD lätt.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Fattar inte att så många killar svarar [sad] VART ÄR VÄRLDEN PÅ VÄG! Vi måste fan importera fler coola negrer


   
SvaraCitera

Köp plattång från märket GAMA, dom är bra!


   
SvaraCitera

sötnos:

Har en Babyliss iCurl. Mycket bra, mycket bra.

Den är suuper bra [bigsmile]

Har hört att GHD är grymma, men dom är ju lite dyrare.


   
SvaraCitera

Btw jag hade min obh nordica i över 3 år, den funkar fortfarande men tar lite längre tid att bli varm bara [smile]


   
SvaraCitera

Totalgay


   
SvaraCitera