Aviseringar
Rensa alla

tips på bra tjejfilmer


Ämnesstartare

Hade tänkt se på en film idag så äre någon som har tips på bra tjejfilmer? Skriv vad den heter o lite vad den handlar om


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

filmer har inga kööööön eller riktar sig till ngt spec kön utan ba till folk med den speciella smaken mvh mig

är det romantiska komedier du är ute efter? love actually är rätt bra faktiskt. och jag tycker att den kategorin är tramsig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
filmer har inga kööööön eller riktar sig till ngt spec kön utan ba till folk med den speciella smaken mvh mig

är det romantiska komedier du är ute efter? love actually är rätt bra faktiskt. och jag tycker att den kategorin är tramsig.

Det vet jag väll men jag vet inte vad för kategori sånna filmer har, men vad handlar den om då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NicoleF:

Det vet jag väll men jag vet inte vad för kategori sånna filmer har, men vad handlar den om då?

Romantiska komedier brukar folk kalla tjejfilmer. Se den, den är en sådan och den är bra. Den handlar om en massa människor vars liv sedan flätas ihop.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Romantiska komedier brukar folk kalla tjejfilmer. Se den, den är en sådan och den är bra. Den handlar om en massa människor vars liv sedan flätas ihop.

Okej det ska jag 🙂 tackar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NicoleF:

Okej det ska jag 🙂 tackar

bra! säg vad du tyckte sedan


   
SvaraCitera
Exner

14 suger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns inga bra 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: eller riktar sig till ngt spec kön

jo, vissa filmer har killar eller tjejer som huvudsaklig målgrupp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

jo, vissa filmer har killar eller tjejer som huvudsaklig målgrupp.

för att de antar att ett visst kön ska gilla en viss genre, ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
för att de antar att ett visst kön ska gilla en viss genre, ja.

eller för att de vet att personer av hankön och honkön generellt har olika smak och preferenser


   
SvaraCitera
Robler

Magic Mike


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

eller för att de vet att personer av hankön och honkön generellt har olika smak och preferenser

förändrar det det jag skrev? det finns  inga könadefilmer utan endast filmer som passar vissa smaker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
förändrar det det jag skrev? det finns  inga könadefilmer utan endast filmer som passar vissa smaker.

du skrev att det inte finns filmer som riktar sig till något specifikt kön, men det finns det visst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

du skrev att det inte finns filmer som riktar sig till något specifikt kön, men det finns det visst.

men nu leker du bara dum


   
SvaraCitera