Aviseringar
Rensa alla

tips på en jävligt bra dagsfylla


Ämnesstartare

okej de är väl inte fel o ta en stark öl rill frukost en fo morgon fylla liksom  någon som har gjort det här? o swn varje gång när man är törstig så tar man en  öl eller sprit perfekt dag!!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Dricker ej öl, tkr det är jätteäckligt.


   
SvaraCitera

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Dricker ej öl, tkr det är jätteäckligt.

Crysilis:
Nej.

 varför  är de äckligt att dricka öl en hel dag? men asså om har ingenting att görs då är de väl lika bra att supa sig full?


   
SvaraCitera

IIGonnaKillYou99:

 varför  är de äckligt att dricka öl en hel dag? men asså om har ingenting att görs då är de väl lika bra att supa sig full?

Nej, inte roligt att supa sig full, speciellt inte med öl. Sedan finns det bättre aktiviteter att ha för sig än att dricka alkohol. Anser jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crysilis:

Nej, inte roligt att supa sig full, speciellt inte med öl. Sedan finns det alltid bättre aktiviteter att ha för sig än att dricka alkohol. Anser jag.

ge mig tips då


   
SvaraCitera

IIGonnaKillYou99:

ge mig tips då

Att hitta på? Vet ej vad du gillar men någonting måste du tycka om att göra? Bada, Studera, Motionera, Läsa någonting, se på film om du har vänner som vill hitta på någonting så kanske ni kan komma på någonting att göra tillsammans, kanske bada där också? Jag vet inte men det finns såklart annat att göra än att dricka alkohol när man är uttråkad. Det kanske inte är fel att dricka heller men det finns mycket annat också. Sedan är du sjutton år?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crysilis:

Att hitta på? Vet ej vad du gillar men någonting måste du tycka om att göra? Bada, Studera, Motionera, Läsa någonting, se på film om du har vänner som vill hitta på någonting så kanske ni kan komma på någonting att göra tillsammans, kanske bada där också? Jag vet inte men det finns såklart annat att göra än att dricka alkohol när man är uttråkad. Det kanske inte är fel att dricka heller men det finns mycket annat också. Sedan är du sjutton år?

menar näst år ska supa mig packa då som en jävla gris!! gör ingenting förutom spelar online gta5  rätt gött


   
SvaraCitera

svenska rallyt började vi typ kl 6 på morgonen o höll på tills de va slut med jämna mellanrum så va inte jättefull men lagomt liksom, tog första före frukost 


   
SvaraCitera

men man blir mätt på öl 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IIGonnaKillYou99:

 varför  är de äckligt att dricka öl en hel dag? men asså om har ingenting att görs då är de väl lika bra att supa sig full?

tkr alltid d är äckligt


   
SvaraCitera