Aviseringar
Rensa alla

Tips på enkla, billiga och stabila mobiler mottages gärna!


Ämnesstartare

Slarvade bort min mobil för några veckor sen och måste köpa en ny. Vill inte ha massa flashiga funktioner och sånt där äckel, bara en ny, enkel, stabil jävel. Tips? Ska vi säga för max 1000, gärna mycket billigare (är smålänning, ok?).


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Nokia 3310. Håller i evigheter.


   
SvaraCitera

Viha:

Nokia 3310

har kavar min gamla, måste kolla om den funkar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viha:

Nokia 3310. Håller i evigheter.

Allt utom 3310 och dyl., borde jag lagt till. Gärna hyfsat ny (eller ja, åtminstone med T9 eller vad fan det nu heter).


   
SvaraCitera

Hovnarren:

gärna mycket billigare

tradera.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

eller ja, åtminstone med T9 eller vad fan det nu heter

t9 är äldre än 3310.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

t9 är äldre än 3310.

Okej, så man kan ha T9 på 3310 också? Har ingen koll alls på mobiler. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har för mig att man inte kan se sina skickade sms på 3310. största nackdelen I think.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

Okej, så man kan ha T9 på 3310 också? Har ingen koll alls på mobiler. [blush]

det kan man. jag skrev sms sjukt mycket snabbare på 3310 än jag gör med min nuvarande scifi-mobil. egentligen finns det rätt få nackdelar med 3310. men, ja.

enhimmelskdrog:

har för mig att man inte kan se sina skickade sms på 3310. största nackdelen I think.

det kan man, om man ställer in det. men det bör man förmodligen inte, med tanke på att man bara får plats med typ 25 sms på den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

det kan man, om man ställer in det. men det bör man förmodligen inte, med tanke på att man bara får plats med typ 25 sms på den.

aha, så kanske det är [smile] har aldrig haft någon själv men vet att min kompis klagade på att hon inte kunde se vad hon hade skickat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

aha, så kanske det är [smile] har aldrig haft någon själv men vet att min kompis klagade på att hon inte kunde se vad hon hade skickat.

vill minnas att fabriksinställningen faktiskt är att spara utgående sms. oavsett vilket så är det en funktion som nog hör hemma på mobiler där man faktiskt kan spara någon större mängd sms. dvs, inte 3310.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

   
SvaraCitera